8 Reacties

3 maanden geleden

zelfde hier hoor! hoort heel erg bij de leeftijd ! ze beginnen steeds meer interessant te vinden en willen t liefst lekker lang wakker zijn en bij je zijn (is ook weer een sprongetje)

3 maanden geleden

Reactie op n_babyvr

zelfde hier hoor! hoort heel erg bij de leeftijd ! ze beginnen steeds meer ...
Ja zal inderdaad wel sprongetje zijn. En dat al het andere interessanter is, dat kan ook wel kloppen. Waar ze voorheen me gewoon aankeek met fles, kijkt ze nu alle kanten op behalve die van mij. Haha was juist zo blij dat ik haar overdag te slapen kon leggen in haar cosleeper en dat ze dan 2-3 uurtjes sliep na 6 weken krampjes drama

3 maanden geleden

Reactie op Oktobermeisje

Ja zal inderdaad wel sprongetje zijn. En dat al het andere interessanter is ...
whahahaha precies hetzelfde hier!!!!! echt alsof je mijn verhaal beschrijft 😂 je houd geen tijd meer over voor jezelf of andere dingen… mijn lactatiekundige gaf me de tip om tijdens het voeden iets van een klein zacht knuffeltje of speeltje te geven dan kunnen ze daarop focussen en blijft het voedingsmoment toch nog een beetje rustig ipv overal naar kijken! misschien werkt dat ook voor jou

3 maanden geleden

Vanaf 2 maanden hebben ze ongeveer 14 tot 15 uur slaap nodig per 24 uur dacht ik. Van 20 tot 8 is al aardig wat, als je baby dan 4x uurtje slaapt over de dag is dat best netjes toch? de grote middagslaap van 2/3 uur kwam bij mijn kindjes pas toen er nog maar 1 of 2 slaapjes per dag waren!

3 maanden geleden

Vanaf 2 maanden hebben ze ongeveer 14 tot 15 uur slaap nodig per 24 uur dac ...
Ja klopt hoor! Ze zit alleen zichzelf soms dan zo in de weg overdag. Wordt dan wel wakker, maar de wakkertijd lijkt dan nog niet echt veel korter. Al moet ik zeggen dat ik haar wakker en vermoeidheidssignalen steeds slechter herken 🙈

3 maanden geleden

Reactie op n_babyvr

whahahaha precies hetzelfde hier!!!!! echt alsof je mijn verhaal beschrijft ...
Dat vind ik trouwens wel lastig een knuffeltje of speeltje, want ze grijpt nog niet echt. Verder ontwikkelt ze volgens mij prima.

3 maanden geleden

Reactie op Oktobermeisje

Dat vind ik trouwens wel lastig een knuffeltje of speeltje, want ze grijpt ...
oh nee dan nog mee wachten tot ze begint met pakken alles op z’n tijd