9 Reacties

4 maanden geleden

En heb je een osteopaat in de buurt misschien? Die kan ook het overtrekken/spanning in lichaam behandelen.

4 maanden geleden

Ik had een hele lange bevalling en onze dochter heeft ook veel last van overstrekken. We zijn afgelopen week voor het eerst bij de chiropractor geweest en die constateerde en stijve nek naar rechts en verticaal. Morgen moeten wij weer, hopelijk gaan de behandelingen snel helpen

4 maanden geleden

Mijn bevalling is ook heel snel gegaan en mijn zoontje had ook heel veel last van overstrekken. Wij zijn nu 2x bij de osteopaat geweest en merk echt super veel verschil!

4 maanden geleden

Reactie op LisanneSeinen

Ik had een hele lange bevalling en onze dochter heeft ook veel last van ove ...
Ik hoop dat het nog verder goed gaat

4 maanden geleden

Reactie op GabyvP

Mijn bevalling is ook heel snel gegaan en mijn zoontje had ook heel veel la ...
Ohh dat is echt fijn doen ook behandelingen pijn ? Of kan kleintje ook last daarvan hebben

4 maanden geleden

Reactie op Maren

En heb je een osteopaat in de buurt misschien? Die kan ook het overtrekken/ ...
Ze hadden net terug gebeld en ze hadden toch een plek op maandag ochtend dus ik hoop dat het nog goed gaat

4 maanden geleden

Reactie op Yassmin Younes

Ohh dat is echt fijn doen ook behandelingen pijn ? Of kan kleintje ook last ...
Hier heeft osteopaat ook veel geholpen na een snelle bevalling. Behandeling zelf heeft ze in het moment niet op gereageerd, ze lag er lachend bij. Daarna wel even wat huileriger die avond. Maar de volgende dag was dit alweer over en het gaat nu een heel stuk beter! Zelf ook ervaring met osteopaat en ik voel me na een behandeling ook altijd even wat minder fit. Maar daarna wel een stuk beter! Dus voor ons was het het wel waard!

4 maanden geleden

Reactie op Yassmin Younes

Ohh dat is echt fijn doen ook behandelingen pijn ? Of kan kleintje ook last ...
Nee pijn doet het niet! Kan daarna wel wat hangerig zijn, maar viel bij ons reuze mee. In mijn zwangerschap voor mezelf ook bij de osteopaat geweest en goede ervaring mee gehad!

4 maanden geleden

Wij zijn hiervoor vanmorgen bij de osteopaat geweest. Hij heeft het losser gekregen. Nu even afwachten of we verschil merken. De klachten kunnen ook gepaard zijn met reflux en slecht slapen..