3 Reacties

één maand geleden

Ja, wij hebben dit met onze eerste gedaan en doen dit nu ook met de tweede! Het is een goede methode, maar je moet er wel echt even de tijd voor nemen. Bij onze oudste kostte het denk ik zeker één tot twee weken voordat hij begreep wat hij moest doen. Onze jongste doen we het pas net weer, die lijkt het iets beter op te pakken. Belangrijk is om er de tijd voor te nemen en dat je niet gestoord wordt. Zeker in het begin ben je er gewoon echt lang mee bezig. Zelf rustig blijven is de belangrijkste factor om het te laten slagen. Succes!

één maand geleden

Reactie op am86

Ja, wij hebben dit met onze eerste gedaan en doen dit nu ook met de tweede! ...
Goed om te weten! Wij zijn nu 2 dagen bezig (inclusief stoppen met de speen) en vroeg me af hoelang dit zou gaan duren... moeten dus niet te snel opgeven zo te lezen.

één maand geleden

Ja bij de eerste, maar heel eerlijk had het een hoop gedoe gescheeld als ik het gewoon had geaccepteerd tot hij rond 6 maanden wat beter zn slaapjes kon koppelen en kon inslapen. Zoveel tijd bezig geweest terwijl mijn andere 2 kindjes dat na een tijdje gewoon vanzelf gingen kunnen zonder uren ‘helpen’ dusja haha