21 Reacties
3 maanden geleden
Ik zie ook 2 streepjes... ik zou binnen 2 dagen nog een test doen om te zien of het streepje donkerder wordt.
3 maanden geleden
Reactie op Meau
Pfff. Ja, ik ook! Het komt nog niet helemaal binnen hoor. Het is wel heel e ...
Kwam het streepje gelijk.. ik bedoel dat de test niet ingedroogd kan zijn
3 maanden geleden
Reactie op Meau
Nee. In de handleiding staat niet na 5 minuten kijken en dit streepje kwam ...
Oehh dan is t goed. Zal dan over 2 dagen nog keertje doen of morgen ochtend als ik mezelf ken haha.
3 maanden geleden
Reactie op Anoniem19900991
Oehh dan is t goed. Zal dan over 2 dagen nog keertje doen of morgen ochtend ...
Nou ik kon niet wachten. Dus ik heb nog een test gedaan. Ik zie weer een (licht maar duidelijke) streep. Nu echt de timer gezet en binnen 3 minuten was het streepje zichtbaar....
3 maanden geleden
Reactie op Meau
Het was dus echt een positieve test! 💕
Gefeliciteerd!
3 maanden geleden
Reactie op Meau
Het was dus echt een positieve test! 💕
Proficiat! 😍
3 maanden geleden
Gefeliciteerd!! Ik heb nu zo'n zelfde geval. 3 dagen een mini bloeding gehad en is vandaag gestopt. De krampen houden wel nog aan. Geef volledige BV
3 maanden geleden
Gefeliciteerd, wat bijzonder, en ik kan me voorstellen dat het tegelijkertijd ook wel binnenkomt ondanks dat het heel erg gewenst is!
Ik zit nu een beetje in het schuitje dat ik denk dat het mogelijk hier ook raak zou kunnen zijn… mijn zoontje is morgen 9 weken en ik geef volledig bv op verzoek. Nu hadden wij afgelopen weekend gemeenschap en heb ik sinds gisteravond afscheiding die doorzichtig is en waar je draden van kunt trekken. Cervixslijm dus. Ik herken het nog zo goed…
Ik ben van mijn beide zoontjes heel vlot zwanger geraakt 1e kindje 2e poging raak, tweede kindje eerste poging raak. Waar ik heel dankbaar voor ben want je hoort zo vaak anders…. Maar om deze reden zou ik er dus ook niet versteld van staan als het nu dus raak zou zijn.