213 Reacties

één jaar geleden

Wat leuk! Ik word zo blij van de echo’s! Ondanks de minder leuke dingen geeft dit echt kracht. En ik word zo blij van al die baby spullen verzamalen!! Zo schattig al die kleine kleertjes kan niet wachten om alles lekker te wassen en op te vouwen haha. Het zijn de kleine dingen in het leven !!! 💪💘

één jaar geleden

Wij hadden van de week een kloppend hartje en alles klopte precies met het beeld en wat de verloskundige dacht ❤️

één jaar geleden

Gisteren een hele fijne termijnecho, kindje ging alle kanten op :) En mijn gewicht blijft nu stabiel met HG, medicatie slaat goed aan en kan eindelijk weer een beetje normaal eten 🤗

één jaar geleden

Ik vind het zo'n leuk idee dat mijn dochtertje grote zus gaat worden ❤️

één jaar geleden

Door de positieve tweede echo van gisteren, gaan we het morgen eindelijk aan familie vertellen. Heb er zo veel zin in, omdat het dan nog echter gaat voelen en we de vreugde kunnen delen.

één jaar geleden

Reactie op Rebecca042022

Wij hadden van de week een kloppend hartje en alles klopte precies met het ...
Wat fijn! Jouw achternaam staat wel op de foto, is dat oké voor je?

één jaar geleden

Reactie op Lace

Wat fijn! Jouw achternaam staat wel op de foto, is dat oké voor je?
Jaa hoor. Lief dat je er op let😊

één jaar geleden

Wij gaan het morgen aan mijn ouders vertellen. ZO enthousiast en zoooveel zin in🤩 Wanneer gaan jullie het vertellen ?

één jaar geleden

Wij gaan het morgen aan mijn ouders vertellen. ZO enthousiast en zoooveel z ...
Wat leuk! Laat je weten hoe ze reageren? Komend weekend aan mijn schoonouders! Heeel erg zin in ❤️ Mijn vader moet ik nog even een ludieke manier voor verzinnen en mijn moeder komt later door omstandigheden.

één jaar geleden

Vandaag heb ik mijn vader verteld dat ik zwanger ben. Ik had geen flauw idee wat voor reactie ik zou krijgen (ingewikkelde relatie en negatieve man) maar hij reageerde heel leuk en was positief aanwezig. Hier haalde ik ook weer energie uit. En eigenlijk nog een 2e dingetje waar ik blij van werd: De afgelopen weken was ik erg moe en had weinig energie voor dingen. Ben/was altijd wel sportief maar dat was nu echt verdwenen. En vandaag heb ik 3 kwartier gewandeld, deed me ook echt goed!

één jaar geleden

Vandaag ons kindje gezien met bijna 10 weken. Het handje “zwaaide”, het zette zich af in mijn buik dus het was net alsof het een sprongetje maakte en ondertussen zagen we het hartje flink tekeer gaan… ik heb het filmpje al 82728 keer gekeken. Ik ben zo gelukkig ❤️ en tegelijkertijd is het zo enorm onwerkelijk!

één jaar geleden

Morgen eindelijk de eerste echo 🤍 positieve vibes dat alles goed is want er zijn al zo intens blij en gelukkig 🤞🏼

één jaar geleden

Ben heerlijk op vakantie met man en zoontje. Zo fijn om op ieder moment toe te kunnen geven aan mn vermoeidheid en op de goede momenten leuke dingen te ondernemen met mn 2 mannen. Hopelijk volgend jaar rond deze tijd met zijn 5en op pad ❤️

één jaar geleden

Ik ben de hele dag maar een beetje misselijk geweest. Dus ik heb gewoon gewerkt. Was gedraaid. Vaatwasser in en uitgeladen. Pakketje gehaald. Eten voorbereid. 30 keer meer dan ik de afgelopen weken heb kunnen doen. Dankbaar voor een 'normaal' dagje!

één jaar geleden

Reactie op kimmy2

Morgen eindelijk de eerste echo 🤍 positieve vibes dat alles goed is want e ...
Ik heb ook eerste echo morgen! 🤞

één jaar geleden

Reactie op Nathaliiieee

Ik ook! Haha 😊

één jaar geleden

Reactie op Amooma

Wat leuk! Laat je weten hoe ze reageren? Komend weekend aan mijn schoonoud ...
Jaaa zal ik doen! Ze worden voor de eerste keer opa en oma en zien het volgensmij nog lang niet aankomen dus ben heel benieuwd haha! Leuuk! Het is ook best lastig om een originele manier te verzinnen voor een aankondiging vind ik..

één jaar geleden

Na vannochtend een goede echo gehad te hebben, heerlijk 2 warme oliebollen naar binnen gewerkt en een blueberry muffin daarna😆 nu de rest van de dag op de bank geplofd want het regent. Heerlijk begin van het weekend zo🥳

één jaar geleden

Jaaa zal ik doen! Ze worden voor de eerste keer opa en oma en zien het volg ...
Ik had met mijn eerste cupcakes gemaakt met op elke een letter en speelde daarmee "ik ben zwanger". Iedereen was helemaal enthousiast maar mn stiefbroer had m niet helemaal door, was flink in de war en iedereen lag dubbel 😂

één jaar geleden

Reactie op Nathaliiieee

Direct mooi hartslagje te zien 🥰