213 Reacties
één jaar geleden
Ik lees hier wat verhalen over ouders vertellen over de zwangerschap. Mijn man en ik zijn begin juni getrouwd en kwamen er begin september achter dat ik zwanger ben. We hadden net van de zomer de directe familie trouwfoto's laten zien, dus we gingen mijn ouders verrassen door een echofoto in een lijstje in te pakken en te vertellen dat er nog een foto na was gekomen. Mijn ouders worden voor het eerst opa en oma dus ze vielen bijna van hun stoel 🤣. Omdat dit zo goed werkte deden we hetzelfde bij mijn schoonouders. Die hebben al 4 kleinkinderen, maar ook die waren heel verbaasd door hoe snel het nieuws kwam 🤣
één jaar geleden
Ik word echt blij van dit topic 💃
Ik ben dankbaar dat zwanger worden van de tweede is gelukt en het doet mij goed dat we het bijna aan onze ouders gaan vertellen. de 20e hebben we de termijnecho en die middag willen we het eindelijk vertellen. 😍
één jaar geleden
wij hadden gisteren met 12+2 een perfecte echo, alles meette goed, geen afwijkingen etc en gynécologue kon ons vertellen dat de nub van ons babytje in de richting van een meisje wijst en dat ze er zeer zeker van is dus we gaan er stilletjes aan vanuit dat we een meisje krijgen. 🥰 Er is iets met die 12 weken passeren en goed nieuws krijgen dat zo geruststellend is, ik wens het oprecht iedereen toe. De stress die je uit je lichaam voelt vloeien.
één jaar geleden
Wij hebben gisteren de uitslag van de nipt en nevenbedingen gehad die helemaal goed was!!! Mijn dag kon niet meer stuk 😍
één jaar geleden
Vrijdag de termijnecho 🥰 zin om de kleine weer te zien!
M’n vriend maakt elke avond een kruikje voor me en stopt me dan in, echt super schattig 🥹❤️
één jaar geleden
Vandaag termijn echo gehad, zag er voor nu goed uit en het geschatte termijn is zo gebleven💕
één jaar geleden
Vrijdag de termijnecho 🥰 zin om de kleine weer te zien!
M’n vriend maakt ...
Fijn is dat he, een kruikje🥹