213 Reacties

één jaar geleden

Vandaag kwam de moeder van mijn leidinggevende langs op de zaak, met een superschattig muziekmobiel voor in de babykamer. Zo ontzettend lief!

één jaar geleden

Vandaag weer een echo met 10+3! Zoveel zin in! 🍄

één jaar geleden

Vandaag de termijnecho, voor nu 10+6 🥳. Heb er erg veel zin in

één jaar geleden

Na weken weer eens trek in koffie🙌🏼

één jaar geleden

Na 4 dagen misselijkheid voel ik me sinds gisteren weer goed en kan lekker doen waar ik zin in heb in mijn vakantie!

één jaar geleden

Ik ben al een week veel minder misselijk en maakte me best zorgen, omdat ik in mijn vorige zwangerschap tot ver in de 20 weken enorm misselijk was. Vanmorgen had ik een echo (stond al gepland) en alles zag er goed uit 🥰. Dus ik heb tot nu toe een gezonde zwangerschap én veeeeel minder misselijkheid 🥳.

één jaar geleden

Ik heb nog geen klachten behalve vermoeidheid dus ik wordt daar heel blij van! En heb al zin in het aller stoerste wat ik mijn leven zal doen, meer dan wat mensen vaak aan negatieve stigma's hebben over zwangerschap en bevallen!

één jaar geleden

Omg!!! Ik heb net een klein plopje gevoeld. Voelde ons zoontje ook super vroeg met 13 weken. Nu 9+3

één jaar geleden

Mn zoontje doet al een paar weken geen middagdutjes meer. We hebben hem al verteld dat er een baby komt maar hij lijkt dat met zn 2 jaar nog niet echt te begrijpen. Nu ligt ie met zn baby pop (waar hij al een lange tijd niks mee doet) op mn buik te slapen 🥰 en vlak voor hij in slaap voel rommelde mn buik en zei hij "baby" 🤣

één jaar geleden

Vandaag termijnecho gehad. Twee daagjes naar voren gezet. De baby was lekker veel in beweging op de echo. Zich aan het afzetten met de beentjes. Echt super leuk om te zien 😍

één jaar geleden

Vandaag de termijnecho gehad en alles zag er goed uit. Ik ben 4 dagen naar voren gezet en op 27 mei uitgerekend. Een hele bewegelijke baby gezien die wel leek te springen. Erg schattig.

één jaar geleden

Vanmiddag termijn echo gehad🥰 Kleintje zag er super goed uit. Gevuld maagje, gevulde blaas. Alles was al super goed te zien🤩😍 We zijn een week! vooruit gezet!!! Ineens dus 12+1😱

één jaar geleden

Ik heb afgelopen woensdag een termijn echo gehad en de kleine was zo bewegelijk en vrolijk 🥹 deed me zo goed!

één jaar geleden

Ik heb m’n kleintje gevoeld! Als een goudvis in een zakje. Zo’n heerlijk gevoel

één jaar geleden

Ik ben alweer 13 weken! Het voelt een beetje alsof het licht is aangegaan, na die sombere zware periode van het eerste trimester🍄🌙🌈

één jaar geleden

Reactie op Slagroomsoes26

Ik heb m’n kleintje gevoeld! Als een goudvis in een zakje. Zo’n heerlijk ge ...
Hoe ver ben je nu? :)

één jaar geleden

Mijn vriend heeft deze week de kleine gehoord en gevoeld 🥰 hij keek zo blij, probeerde onze zoon hetzelfde te laten doen maar die ging op mijn blote buikscheetjes blazen 😂. Bij onze 1e lukte dit pas met 18wk. Deze week ben ik 13wk van onze 2e. (Ik voel de kleine dus ook al 2wk, is echt extreem vroeg!) Tip: laat je partner de oor op je onderbuik leggen. Je partner hoort dof bonk geluid wanneer de baby trapt of stompt (klinkt heel anders dan darmengeluid aldus mijn vriend) en wat later in de zwangerschap voelt je partner soms bij het oor dan dus ook iets wat met handen moeilijk te waarnemen valt. Dit kan vanaf het moment dat jij je kindje kan voelen ❤️

één jaar geleden

Morgen een spoed echo en vandaag ook te horen gekregen dat ik misschien hyperventilatie heb maar ik heb me toch een lief zoontje van 2 als mama ziek is zegt hij mama beter maken en komt hij met zijn dokters en tandarts spulletjes om me beter te maken 😅😂 ook wil hij altijd met de baby knuffelen en kusjes geven (op mijn buik liggen en knuffelen en kusjes geven) of als mama moet werken zegt hij zelf opeens " mama ik ben een beetje ziek" zodat hij probeerde dat mama thuis blijft omdat hij dus juist wil dat ik bij hem thuis blijf omdat ik zelf ziek ben haha kinderen zijn slimmer dan wij denken 😂 door hem ben en blijf ik positief 🥰❤️ schat van een kind

één jaar geleden

Ik heb de geslachtsbepaling gepland! 12 december is het zo ver, dus nog klein maandje wachten 😍

één jaar geleden

Zijn er al moeders of anderen van jullie die positieve verhalen over de opvoeding, je ideeën die je vantevoren had en dat je leven ook wèl kan doorgaan? Ik wil die graag geloven met alle (logische) bijkomstigheden in gedachten natuurlijk. Ik merk dat mensen om mij heen best vaak heeeeel erg gefocust zijn op het negatieve helaas en ik geloof dat ook anders kan..