213 Reacties

één jaar geleden

Reactie op JosjeBuss

Zijn er al moeders of anderen van jullie die positieve verhalen over de opv ...
Het moederschap heeft mij heel veel goeds en moois gebracht. Mijn stemming is veel stabieler en sowieso beter (ik heb in het verleden meerdere depressies gehad, nooit meer last van). Ik zit beter in mijn vel en het voelt of alle puzzelstukjes in mijn leven op de juiste plaats gevallen zijn. Het ouderschap past me goed, gaat me goed af en ik ben echt veel gelukkiger sindsdien. Een van mijn beste vriendinnen zei dat mensen door het ouderschap soms zo worden opgeslokt of overgenomen door het ouderschap, maar dat ze mij juist meer mezelf vindt geworden. Vond dat een heel mooi compliment.

één jaar geleden

Reactie op JosjeBuss

Zijn er al moeders of anderen van jullie die positieve verhalen over de opv ...
Klagen is ook makkelijker he! Neem de negatieve verhalen ook met een korreltje zout. Ja, het is zwaar en een aantal dingen vergen meer planning, maar er is nog echt veel mogelijk! Ik ben na de geboorte van mijn zoontje ook gewoon nog op stap en naar festivallen geweest, we hebben superleuke vakanties samen maar ik ook alleen met vriendinnen. Met goede communicatie kunnen mijn vriend en ik echt nog wel de dingen doen die we altijd al deden en willen doen. Ik ben echt geen babymama en vond het 1e jaar niet leuk, ik heb nog nooit zo veel gehuild (van vermoeidheid) maar daarintegen ook nog nooit zoveel gelachen. Ik vind het echt een verrijking van mijn leven om zoveel liefde en trots te voelen voor dat kleine mensje ❤️

één jaar geleden

Reactie op Amooma

Klagen is ook makkelijker he! Neem de negatieve verhalen ook met een korrel ...
Dit vind ik heel fijn om te lezen! Ik ga mijn best doen ene oor in en ander uit en inderdaad positieve intenties te zetten voor de komende tijd

één jaar geleden

Reactie op Lace

Het moederschap heeft mij heel veel goeds en moois gebracht. Mijn stemming ...
Wat goed om te horen zeg, dat is toch beste scenario! Het voelt echt zo voor mij, ik kan dit komt goed, alleen willen veel mensen me uit de bubbel krijgen.. weet niet helemaal waarom

één jaar geleden

Reactie op Lace

Het moederschap heeft mij heel veel goeds en moois gebracht. Mijn stemming ...
Mooi om te horen. Hier hetzelfde.. niet meer depressief veeeel vrolijker. Je hebt echt een mooi doel om te leven. Vrolijk kindje die super positief is dus ik vind het moederschap echt iets moois. Zelf heb ik een hele lieve schoonmoeder die soms oppast en kunnen gewoon alsnog lekker datenights doen! Het leven gaat zeker gewoon door. In het begin met het slaaptekort is het echt even aanpoten en lastig door de vermoeidheid. Maar daarna gaat het allemaal zo snel en wen je echt aan je kleintje en het nieuwe ritme. Zou niks lievers willen meer

één jaar geleden

14 weken ….. de tijd vliegt voor mijn gevoel. Ik zag op de app dat de baby ook meer dan verdubbeld in lengte, van 13 naar 14 weken. Ongelofelijk! Echt een grote groeispurt ineens. Voelen jullie dat ook? Was deze week weer flink moe ook! En voel me heel vol 😉 Morgen de echo❤️

één jaar geleden

Reactie op aj205a

14 weken ….. de tijd vliegt voor mijn gevoel. Ik zag op de app dat de baby ...
Leuk! Hopelijk ebt de vermoeidheid een beetje weg komende week! De verloskundige legde uit dat het in de app lijkt of ie verdubbeld qua lengte, maar dat komt omdat ze op het begin alleen rekenen van hoofd tot romp, en later echt van top tot teen. Iedere app heeft een andere week waarin die overgang opeens is dus het kan zijn dat er nu verschillen gaan zijn 😃

één jaar geleden

Gisteren een geslachtsecho gehad! Alles was goed! Ondanks dat ik geen voorkeur had nu helemaal happy dat we een meisje krijgen 💕 Na mindere ervaringen gehad te hebben begint het nu helemaal écht te voelen en is de onzekerheid weg en neemt het verheugen het over 🥰

één jaar geleden

Reactie op Amooma

Klagen is ook makkelijker he! Neem de negatieve verhalen ook met een korrel ...
Fijn om dit te horen zeg! Ik krijg hier ook zoooo vaak te horen dat het leven zo ongeveer voorbij is.. het super zwaar is ect ect 😅

één jaar geleden

Reactie op Leannah

Fijn om dit te horen zeg! Ik krijg hier ook zoooo vaak te horen dat het le ...
Ja jammer he dat mensen snel die bril op zetten.. gelukkig kan het ook anders lezen we hier:)

één jaar geleden

2e trimester bereikt en goede 13 weken echo, zo'n opluchting en leuk om kindje weer te zien 🥰

één jaar geleden

Reactie op Nathaliiieee

2e trimester bereikt en goede 13 weken echo, zo'n opluchting en leuk om kin ...
Heb nu ook eerste beweging gevoeld 😍😍

één jaar geleden

Net proefdruk besteld van het geboortekaartje 😍😍😍 Wij zijn hier wat vroeg mee😂😂 maar het is ons tweede kindje en we willen wederom niet weten of ons kindje een jongetje of meisje is, dus alles wat we al wel geregeld en gedaan kunnen hebben, doen we.🥰🥰

één jaar geleden

We hebben gisteren definitief vastgesteld dat we een jongetje krijgen 😍 (we dachten al wat te zien op eerdere echo’s) Ook gelijk een proefdruk besteld voor het geboortekaartje en de babykamer is al aardig ver (neutraal gemaakt). Ik kijk er zo naar uit om de kleine vast te houden 🥹❤️

één jaar geleden

Wij krijgen een klein grietje en de gedachten dat we volgend jaar de feestdagen met z'n drieën zijn maakt mij zo gelukkig 😁🩷

10 maanden geleden

Ik ben vandaag 16+5 en ik voel me weer energieker en beter dan eerst. Het is koud en knus en ik zet thuis heerlijk van die prachtige muziek op(Cambridge Choir of King’s College). Ik zie veel vriendinnen en ben heel blij met mijn lieve vriend

10 maanden geleden

Vandaag 19+3 weken zwanger 🩷 Dinsdag hebben we de 20 weken echo waar ik super erg naar uit kijk zodat we ons meisje weer kunnen zien! Sinds deze week voel ik me weer lekker energiek en gaan alle kwaaltjes meer naar de achtergrond. Zó fijn om meer te kunnen genieten. Gisteren datenight gehad met mijn vriend nog even quality time; dat houden we erin zolang het kan! En volgende week zaterdag vliegen we naar Bonaire voor de laatste family holiday zonder kleintje. Voel me ontzettend dankbaar en gelukkig 🥰

10 maanden geleden

Zijn er net achter dat we straks een zoontje krijgen 🥳. Hij was totaal niet verlegen om het te laten weten 🫣😂

9 maanden geleden

Zin in vanavond! Concert (met zinplekken wohoo) van The Tallest man On Earth met vriendinnetjes. En Zin in morgen! Want ik heb het idee al 3 eeuw geen zon meer gezien te hebben en morgen is er vollop zon voorspeld. Ik ga helemaal ingepakt de hele dag buiten zonnestralen opslurpen ☀️☀️☀️🌞

9 maanden geleden

Ik ben zo blij met de zwangerschap! Het is ons eerste kindje en ik kan soms gewoon niet geloven dat we ouders gaan worden 🥰 Aan het begin veel bloedingen gehad maar sinds een paar weken is alles rustig en kan ik voor m’n gevoel echt gaan genieten ❤️