213 Reacties
7 maanden geleden
Hubby is lekker met de dreumes op pad en ik op mijn eigen tempo weer wat doen in het huishouden.
Lang ziek geweest en nog steeds mehhh. Maar al gezond genoeg om weer een beetje menselijk te worden doordat het huis weer een beetje leefbaar wordt.
Eindelijk. 🥰
Nu proberen om dit vast te houden
7 maanden geleden
Ons kleine ventje doet het zo goed 🥰 waarschijnlijk mag hij deze week al naar het regionale ziekenhuis 🫶🏻
7 maanden geleden
Deze week lekker een midweek genieten met man en dreumes voor de kleine haar meldt 🥰
7 maanden geleden
Vandaag echo gehad en alles is nog goed met ons mini-mensje. Als klapper op de vuurpijl waren er graafmachines aan de slag en heeft peuter + wij intens genoten daarvan (peuter is gek op graafmachines). En dan eindigt de dag met eten bij een bevriend gezin. Gezegend met de vrienden om ons heen!
7 maanden geleden
Opeens besefte ik me dat ik niet meer twijfel over de naam en dat de gemaakte keuze gewoon goed aanvoelt 🥰
Yesyes geeft rust
7 maanden geleden
Vandaag wat bijzonders mogen doen namelijk de hartslag van onze dochter opnemen voor in haar geboorte beer die ik zelf heb samengesteld zo bijzonder en intens gelukkig 🥰
6 maanden geleden
Aanstaande woensdag een liggingsecho. Benieuwd wat ik ervan kan verwachten want de laatste echo was met 19wk.
Maar kijk er wel heel erg naar uit gewoon even te spieken weer. 🥰
Ben er zo aan toe om haar te ontmoeten en ik roep steeds dat ik denk dat ze eerder komt dan de uitgerekende datum (gewoon een gokje omdat ik zo ongeduldig ben). Maar alles is natuurlijk mogelijk!
Ik heb wel spanning in die zin dat ik het lastig los kan laten, maar het is geen negatieve spanning
6 maanden geleden
Ik kijk ernaar uit dat er steeds meer geboorte aankondigingen voorbij gaan komen hier 🥰
6 maanden geleden
Ik ben echt even blij! Vandaag is er een bericht uit gegaan dat er hoofdluis geconstateerd is op het KDV. Maar mijn zoontje was voor vandaag naar zijn nieuwe peuteropvang. We hebben onszelf gecontroleerd en hem en geen hoofdluis! We houden hem dus thuis om de hoofdluisdans te ontspringen net voor de bevalling. En de laatste echo vandaag was supergoed en ik heb lekker gekookt en een vriend kwam lunchen. Echt even een fijne zonnige dag 😃😃😃
6 maanden geleden
Ondanks de spanningen, ongemakken en krampjes waardoor ik soms denkndat het is begonnen, zitten er ook goede dagen tussen.
Vandaag even afleiding en wat leuks doen. Laagdrempelig. Maar wel fijn weer een beetje mens te voelen. ☺️
6 maanden geleden
Verlof is begonnen en als het goed is het mooie weer ook ☀️ 🤎
6 maanden geleden
Vroeg naar bed met de balkondeur open een heerlijk briesje wat naar binnen komt.😍 lijkt wel een hotel.
Zo dankbaar voor deze luxe
5 maanden geleden
De hele zwangerschap riep ik dat ik een aprilbaby zou krijgen.
Morgen (8 mei) uitgerekend en ze zit nog in mijn buik. Nu we april voorbij waren vind ik het dan toch wel magisch om die uitgerekende datum te halen🥰
Buik was nu weer een aantal dagen rustig dus ik neem aan dat we de 40 halen of passeren.
Nieuwsgierig maar op een leuke manier🤩
Als ze op dezelfde termijn als mijn eerste kindje dan komt ze op 10 mei. Vind dat wel een mooie datum.
Al is dat geheel onbelangrijk natuurlijk.
Succes iedereen met de laatste loodjes of met het prille begin voor degenen die al bevallen zijn🤩
5 maanden geleden
Vandaag voor het eerst met onze dochter buiten gewandeld (11 dagen oud) en met grote broer naar de speeltuin geweest dat was echt genieten🥰