213 Reacties
4 maanden geleden
Dit keer zit ik veelal wel op een roze wolk 🥰
Laat de tij stoppen.
Laat me eeuwig knuffelen.
Sorry vrienden en vriendinnen maar mijn hele wereld draait opeens om mijn kinderen en ik geniet hiervan.
Ik wil noooit meer terug naar het werk, gelukkig is er tegenwoordig zoveel ruimte voor verlof (betaald en onbetaald). Ik blijf lekker lang thuis.
En of ik daarna ooit terugkom? Ik zie wel.
4 maanden geleden
Reactie op maria_1234
Dit keer zit ik veelal wel op een roze wolk 🥰
Laat de tij stoppen.
Laat me ...
De tij = tijd
4 maanden geleden
Vandaag met beide boefjes thuis. Mijn oudste doet het zo goed. Hij is zo lief! En in tegenstelling dat hij regressie laat zijn maakt hij juist een sprong in het zindelijkheidsproces! Doet sinds een paar dagen zelf zijn broek en onderbroek uit en gaat op het potje. Hoe trots kan een moeder zijn 💙!
3 maanden geleden
Schoentjes kijken voor de peuter met de baby mee.
Verkoopster "ah schattig hoe oud is ze?"
-"7 weekjes"
"Wow wat ben je slank zeg!!"
Wie weet een verkooptruc maar toch was het leuk te horen hahaha.
Ik voel me trouwens ook echt wel weer slank. Al zegt de weegschaal van niet. Maar ik ervaar het gelukkig ook positief allemaal.
Vond het zelfs jammer dat ik niet zo bol zwanger was. Leek me wel mooi zo bolle buik. Maar nu was dit dus wel even fijn 🥰
3 maanden geleden
Reactie op maria_1234
Schoentjes kijken voor de peuter met de baby mee.
Verkoopster "ah schattig ...
Haha dat heb ik ook gehad een tijdje terug.
"Ach wat een schatje, hoe oud is ze?"
"Ja lief hè. Vier weken vandaag"
Zet grote ogen op: "Nou, je ziet er niet uit alsof je 4 weken geleden bevallen bent! "
Ze zal die wallen zeker niet gezien hebben dan🙈
Verder voel ik me ook heel slank, al zeggen mijn kleding en weegschaal toch iets anders😂 Nog steeds 10 kilo meer dan vóór mijn zwangerschap, maar ach, komt wel weer goed. Heb nu door de borstvoeding gewoon knetterhonger iedere keer, maar ik ben langzaamaam al wat meer aan het bewegen. Het heeft even wat tijd nodig, maar ik zit nu ook goed in mijn vel dus ik heb geen haast.
3 maanden geleden
Reactie op Loenie87
Haha dat heb ik ook gehad een tijdje terug.
"Ach wat een schatje, hoe oud i ...
Gek he?! Ik ook exact 10kg. Maar vaak denk ik echt: waar dan??
Wel wat ruimer buikje naar voelt ook wel "leeg"
3 maanden geleden
In de ochtend was mijn zoontje van anderhalf zo druk en boos en moeilijk. Ik kom hem wel wurgen bij wijze van.
Helaas 1x beetje boos geworden en toen kon ik zelf weer rustig zijn.
De borstvoeding met de baby was klaar en gelukkig ging ze slapen want we hadden een rumoerig uurtje met zijn allen gehad en ik had zelf ook honger etc.
Baby ging dus slapen en ik ff snel eten en mijn zoontje 1 op 1 aandacht gegeven. Dat ging heel goed.
Fijn dat we de sfeer konden herstellen. Uiteindelijk dus plots een prima Ochtend gehad.
Stiekem wel blij dat oma nu een middagje oppast.
Vnv met opa en oma en de 2 kindjes uiteten voor het eerst
3 maanden geleden
Baby nu 6 weken. Afgelopen week erg pittig, heel veel huilen, niet te troosten, leek ook erg oncomfortabel. Werd boos tijdens het drinken dus voeden was ook echt een ding. Nu sinds gisteren heb ik eindelijk weer m’n meisje terug! Stuk vrolijker, voorzichtige glimlachjes, en weer een stuk gemakkelijker in slaap te brengen. Ze heeft nog wel haar boze/ oncomfortabele momenten maar maar die zijn nu een stuk beter op te vangen. Zo opgelucht! Nu maar hopen dat dit al de zogenaamde krampjespiek was die volgens iedereen eigenlijk tussen de 6-8 weken komt 👀
3 maanden geleden
Reactie op Dekel89
Baby nu 6 weken. Afgelopen week erg pittig, heel veel huilen, niet te troos ...
Ik hoop het voor je hoor! Bij mijn dochter kwam ook een omslag met 6 weken, toen was ze duidelijk van de ergste ongemakken af. Ze is inmiddels 9 weken en die onrust lijkt al een vage herinnering haha.
3 maanden geleden
Reactie op Dekel89
Baby nu 6 weken. Afgelopen week erg pittig, heel veel huilen, niet te troos ...
Rond 6-8 weken was hier ook een heftige periode veel huilen veel ongemak en onrust. Weinig slaapjes. Het werd rond week 9 echt stukken beter!
3 maanden geleden
Gisteren de hele dag op pad geweest met het gezin. Familiebezoek met aansluitend een hapje eten. Best een dingetje voor mijn prikkelgevoelige baby, maar het is echt hartstikke goed gegaan. Lekker in mijn armen en in de draagzak geslapen. De autorit was niet zo'n heel groot succes, ze huilt veel in de maxicosi, maar alsnog ging het beter dan verwacht😅
Pas om half 12 's avonds thuis, maar de baby is thuis heerlijk in slaap gevallen en meldde zich vanmorgen om 7 uur pas weer. Daarna met het hele gezin nog lekker uitgeslapen tot half 9.
3 maanden geleden
Dreumes van 19 mnd praat nog weinig en zei de hele avond in zijn bedje "ssssss" "sese sese sese"
Dus beneden leg ik het uit aan mijn man.
Die zegt "hij zei net met naar bed brengen zusje".
Ohhhhh dat had ik niet door!🤣🥹😍
Toen dreumes niet wilde slapen kwam ik een kus geven en vroeg ik: zeg nog eens zusje?
"Sssssusje" 🩵🩷 mijn dag kan niet meer stuk
3 maanden geleden
Ah ik ben zo verliefd op mijn baby, zou echt nog 10 kindjes willen 😭😭😭 zo heerlijk
3 maanden geleden
Ik heb wat bijzonders meegemaakt, al ben ik normaal erg nuchter
Ik was met mijn peuter buiten in de speeltuin en mijn vriend thuis met baby. Ineens hoorde ik een baby huilen, in mijn hoofd (?) heel vreemd in elk geval. Dus ik appte hem dat mocht ze vragen om voeding er nog een flesje gekolfde melk in de koelkast stond.
Toen ik eenmaal thuis kwam vertelde hij me dat precies op het moment dat ik appte, ze begon met huilen en toen heeft ze de gekolfde melk gedronken. Misschien toeval, maar ik vond het toch bijzonder 🩷