11 Reacties
4 maanden geleden
Wij hebben de raam bijna altijd in kiepstand open staan, de co-sleeper staat daar eigenlijk recht onder. Ik voel regelmatig of ze koud voelt 's nachts en als ik merk dat het heel erg tocht doen we de raam wel dicht. Ze ligt ook in romper+slaapzak.
4 maanden geleden
Wij slapen ook altijd met het raam open, soms zelfs helemaal open met deur open zodat het tocht. Onze baby heeft het gauw warm dus is voor hem alleen maar fijn 😊
4 maanden geleden
Altijd raam open, al vanaf 2 weken oud. Als het dan koud is voor je zoontje, doe je hem extra shirtje aan of dikkere slaapzak of wat ook!
4 maanden geleden
Wij hebben alleen de eerste 2 a 3 weken het raam dicht gehad maar sindsdien altijd open! Dus zou het gewoon doen (helemaal met deze warmte🥵)
3 maanden geleden
Wij hebben ook altijd raam open en onze baby ligt wel vaker op de tocht zeker met warme dagen. Ik moet wel zeggen dat onze baby veel zweet(haartjes snel nat van het zweet en klam) en het snel warm lijkt te hebben. Met de hete dagen doe ik hem alleen een luier aan s nachts en baker hem in een dunne doek en het raam open .