Omdat het afgelopen nacht wat frisser was, heb ik mijn dochter voor het eerst een romper met lange mouwen aangedaan. Ze is nu 4 maanden en voorheen was het niet nodig omdat ze goed warm bleef.
Nu vind ik het echt verschrikkelijk om aan te krijgen. Een trui met lange mouwen gaat prima, maar die romper.. heeft iemand tips qua merk of stofje? Ze gaat er enorm van huilen en werkt dan helemaal niet meer mee.
Indd Hema bamboe zijn heerlijk. En doe dan eerst je eigen hand door de mouw, pak baby’s handje, en dan trek je zo de arm erdoorheen. Bespaart alle drama haha.
Inderdaad hema bamboe en H&M, allebei soepel stofje en vrij makkelijk aan te trekken. Wij gebruiken verder het liefst overslag rompers. Dat scheelt ook met aantrekken
Dilling! Het is van wol wat temperatuur supergoed reguleert wat natuurlijk fijn is snachts, maar het is ook nog heeeel stretchy. Heerlijk vind ik het ook om m'n kind te knuffelen als hij wol aanheeft. En anders zou ik bamboe doen. De pakjes van zipster vind ik ook fijn en stretchy.