30 Reacties

3 maanden geleden

Bij ons op het cb zeiden ze wel dat het tot 8 dagen kon duren, maar onze dochter had alleen de eerste drie dagen meer krampjes en meer viezere poep.

3 maanden geleden

Jup precies hetzelfde hier! Vorige week maandag vaccin gehad en sinds afgelopen zaterdag drama… Afgelopen nacht was ook niet om over naar huis te schrijven. Maar ik ben ook ongesteld geworden dus weet niet of dat er nog iets mee te maken heeft gehad.

3 maanden geleden

Jup precies hetzelfde hier! Vorige week maandag vaccin gehad en sinds afgel ...
Pfff nou dat is idd precies het zelfde! Inclusief de ongesteldheid! Hopelijk gaat het snel beter

3 maanden geleden

Reactie op TF36

Pfff nou dat is idd precies het zelfde! Inclusief de ongesteldheid! Hopelij ...
Ik hoop hetzelfde voor jullie!

3 maanden geleden

Bij ons was het precies hetzelfde, ontzettend last van krampen en heel onrustig. Begon ook pas ruim een week nadat hij het vaccin had gehad. Duurde een dag of 3, daarna was alles weer normaal.

3 maanden geleden

Reactie op daphneschouten450

Bij ons was het precies hetzelfde, ontzettend last van krampen en heel onru ...
Fijn om te horen dat dat het kan zijn!! Dat lucht toch op ofzo

3 maanden geleden

Hier duurde het ongeveer ook een week en toen ontspande de kleine weer gelukkig!

3 maanden geleden

Ik vind de bijwerkingen wel echt heftig ! Mijn zoon had zo’n last!

3 maanden geleden

Hier nu bijna een week geleden. Rond 19u echt krijsen en bijna niet rustig te krijgen. Als ze eenmaal even heeft geslapen en wakker wordt laat ze me toch een scheet en zit haar hele luier vol diarree achtige poep. Daarna is ze weer rustiger. Overdag is ze ook wat onrustiger heb ik het idee...

3 maanden geleden

Bij ons duurde het (ruim) 2 weken! Mega krampen en diarree. Echt zielig. Woensdag krijgen we de tweede keer. Hoop dat het dan meevalt!

3 maanden geleden

Onze zoon heeft inmiddels ook al ruim 2 weken krampen en onwijze diarree..

3 maanden geleden

Ons dochter krijgt morgenochtend de vaccin. Nog tips waar we op moeten letten of wat je echt in huis moet hebben? En werkt de vaccin niet gelijk in? Kan dus ook pas een week later bijwerkingen tonen?

3 maanden geleden

Ik zit er aan te denken de 2e dosis niet te doen, super veel last van. Erg sneu❤️

3 maanden geleden

Reactie op undiscoverdx

Ons dochter krijgt morgenochtend de vaccin. Nog tips waar we op moeten lett ...
Het cb zei tegen mij tussen 4-8 dagen meestal. Wij merkten in het begin niets, behalve iets meer poepluiers. Ik heb hem extra geknuffeld en in een badje gedaan en de kipkep op zijn buikje gelegd!

3 maanden geleden

Reactie op aj205a

Ik zit er aan te denken de 2e dosis niet te doen, super veel last van. Erg ...
Weet jij wat dat met de werking van het vaccin doet? Ik vind het ook zo zielig… hoewel het gelukkig niet lang geduurd heeft bij ons!

3 maanden geleden

Reactie op aj205a

Ik zit er aan te denken de 2e dosis niet te doen, super veel last van. Erg ...
Toevallig bij een vriendin van mij dezelfde twijfel. Toch werd haar aangeraden het 2e vaccin wel te nemen omdat het feit dat kindje zo'n bijwerkingen laat zien betekent dat ze dus heftig reageert op het virus en inenting zeer waardevol is.

3 maanden geleden

Reactie op Ilona-1991

Toevallig bij een vriendin van mij dezelfde twijfel. Toch werd haar aangera ...
Weet jij of ze na de 2de dosis ook weer zo heftig reageerde? Bij mij zoontje was het na de eerste keer echt wel heftig en twijfel ook over de 2de.

3 maanden geleden

Reactie op daphneschouten450

Weet jij of ze na de 2de dosis ook weer zo heftig reageerde? Bij mij zoontj ...
Tweede keer nauwelijks bijwerkingen!

3 maanden geleden

Reactie op Ilona-1991

Tweede keer nauwelijks bijwerkingen!
Mijn dochtertje heeft de eerste vaccinatie gisteren gehad. Ben heel benieuwd!

3 maanden geleden

Weet jij wat dat met de werking van het vaccin doet? Ik vind het ook zo zie ...
1e dosis dekt 60% en 2e dosis maakt dat 96% volgens mij!