15 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik gebruik een grote hydrofiele doek. Die vouw ik dubbel en stop die strak over het matrasje heen (waar gewoon een laken om heen zit trouwens). Als je die straks vastmaakt, komt die niet los. In ieder geval niet bij mij. 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op KirenFlora

Ik gebruik een grote hydrofiele doek. Die vouw ik dubbel en stop die strak ...
Dit doe ik ook. Gewoon strak instoppen inderdaad.

茅茅n maand geleden

De laatste uren van de nachtslaap, slaap ik ook samen met mijn baby. Ik gebruik een grote hydrofiel die ik bovenop mijn dekbed leg en onder mijn kussen en die van mijn partner. Zelf lig ik dan op het uiteinde van de hydrofiel en mijn dochter op haar zij tegen me aan. Zo kan ze niets pakken en ligt ze naar mijn idee veilig. Ik draag zelf een warm vest de laatste uren van de nacht, omdat ik het dekbed dan tot mijn navel heb (anders kan ik niet op de hydrofiel liggen en ben ik bang dat ze onder het dekbed komt of het dekbed in haar gezicht krijgt) Ze heeft zelf een slaapzak aan.

茅茅n maand geleden

Reactie op T8998

De laatste uren van de nachtslaap, slaap ik ook samen met mijn baby. Ik ge ...
Oja slim ik heb ook nog wat grote liggen

茅茅n maand geleden

Jullie weten wel dat een hydrofiele doek doorademend is h猫?

茅茅n maand geleden

Ohh ja dat is ook weer zo. Ik ben gewoon echt bang dat ze door iets stikt

茅茅n maand geleden

Reactie op Taurus1994

Ohh ja dat is ook weer zo. Ik ben gewoon echt bang dat ze door iets stikt
Iig niet door een hydrofiele luier. Het moet wel erg gek gaan en je moet dan ook immens diep slapen. Ik acht de kans klein 馃槂

茅茅n maand geleden

Haha ik wou precies hetzelfde zeggen, heb het zelf ook in het begin geprobeerd je kan er zelfs dubbel gevouwen door ademen. Slaap ook met m鈥檔 zoontje die spuugt gelukkig niet echt 鈥榮 nachts dus niks in bed erbij. Overdags valt hij zelfs in slaap met een hydrofiele doek over zn hoofdje dat vind die fijn. In het begin zat ik die doek dan telkens over zn neusje weg te halen terwijl ik wist dat die er door heen kon ademhalen. Snap je bezorgdheid dus helemaal met stikken of niet adem kunnen halen, zodoende heb ik al zo鈥檔 earosleep topper voor over het matras die door ademt als die later in zn eigen bedje slaapt in zn ledikantje. Heerlijk he samen slapen met je kindje 馃グ

茅茅n maand geleden

Ik ben gestopt met hydrofiel over aankleedkussen en in het bedje.. Wassen moet ik toch dus dan maar 1,2 of 3 extra hoesjes erbij in de was.. ik vind het prima. Dusja ik verschoon dan wel iedere of om de dag

茅茅n maand geleden

Ik doe eerlijk gezegd niets 馃槄 er zitten vlekken in het hoeslaken, de molton beschermt het matras. Hebben jullie nog goede tips tegen rug en heup pijn, behalve een kussen tussen je benen en tegen je rug aan stoppen?

茅茅n maand geleden

Reactie op ElmH

Ik doe eerlijk gezegd niets 馃槄 er zitten vlekken in het hoeslaken, de molto ...
Ik krijg ook echt ontzettend last soms 馃槶馃槶 het helpt als mn vriend niet in bed slaapt dan heb ik wat meer ruimte en kan ik half naar achter leunend slapen (met kussens in mijn rug). Ik wissel het samen slapen ook af met haar af en toe in de cosleeper leggen zodat ik ook even op mijn andere zij kan liggen

茅茅n maand geleden

Reactie op Klavertje4-92

Ik ben gestopt met hydrofiel over aankleedkussen en in het bedje.. Wassen m ...
Ja maar ik bedoel in je eigen bed.. vind dat hele bed wassen meer gedoe dan een baby bedje. Ze kotst ineens meer sinds sprong 4

茅茅n maand geleden

Haha, ja. Maar blijft spannend als je kleintje naast je ligt in bed terwijl je slaapt 馃槄 Ik gebruik de hydrofiel vooral deels over mijn dekbed en deels over mijn hoeslaken, zodat ze niet onder het dekbed kan komen.

茅茅n maand geleden

Reactie op T8998

Haha, ja. Maar blijft spannend als je kleintje naast je ligt in bed terwijl ...
Ja dit.. ik vind dat toch spannend

茅茅n maand geleden

Reactie op T8998

Haha, ja. Maar blijft spannend als je kleintje naast je ligt in bed terwijl ...
Begrijpelijk maar ik zou me eerder zorgen maken om dat dekbed.