17 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben een Joolz geo 3 en wij kunnen de zonnekap heel ver dicht doen en we hebben een gedeelte van de zonnekap en wieg wat je kunt ventileren. Tot nu toe geen problemen gehad dat het te warm is of hij in de zon ligt. Ook niet met de oudste. Weet niet wat voor kinderwagen jij hebt.

3 maanden geleden

Wij hebben een Dooky. Niet duur en werkt perfect. 😊

3 maanden geleden

Reactie op Feb’23

Wij hebben een Joolz geo 3 en wij kunnen de zonnekap heel ver dicht doen en ...
Helaas kan dat niet bij ons

3 maanden geleden

Je hebt van die doeken / luifeltjes voor op de bak die lopen van die zonnekap maar je duw stang.

3 maanden geleden

Ik heb deze van Temu, ideaal

3 maanden geleden

Welke wagen heb je? Bij de nuna mixx next zit er een extra zonnescherm in de kap die je eruit kan halen en met magneten vast kan zetten aan de bak

3 maanden geleden

Hier ook een Dooky en heel blij mee

3 maanden geleden

Wij hebben ook een dooky en erg blij mee!

3 maanden geleden

Reactie op Ab itsme

Welke wagen heb je? Bij de nuna mixx next zit er een extra zonnescherm in d ...
Wij hebben er een van maxi cosi en zit dat helaas niet bij

3 maanden geleden

Wij hebben een Dooky. Kap kan ook ver dicht, maar dat vind ik te benauwd worden met echt warm weer.

3 maanden geleden

Wij gebruiken hiervoor ook een dooky. Past op de bak voor de jongste en op de zit voor de oudste. 😊

3 maanden geleden

Reactie op Ab itsme

Welke wagen heb je? Bij de nuna mixx next zit er een extra zonnescherm in d ...
Ik had dat een keer gedaan voor 10min. Toen ik naar mn dochter keek was ze helemaal heet en bezweet..was geen goed plan. Het was toen rond de 26/27 graden

3 maanden geleden

Wordt het niet te warm met een Dooky?

3 maanden geleden

Reactie op Saar1705

Ik had dat een keer gedaan voor 10min. Toen ik naar mn dochter keek was ze ...
Heb je dan ook het gaas geopend bij de bak en de kap? Zowel de oudste (juni 22) en nu bij beide zoontjes veel gebruikt. Voel dan regelmatig eronder, maar word nooit warmer eigenlijk

3 maanden geleden

Ik heb deze: Joolz comfort cover. maar deze kan geloof ik alleen op een joolz wagen .. ik vind hem echt heel fijn !

3 maanden geleden

Bij gebruiken een Dooky, soort lap waar dan wel lucht bij kan

3 maanden geleden

Gewoon een xl hydrofieldoek en een paar wasknijpers. Werkt prima.