75 Reacties

6 maanden geleden

Hele zwangerschap al last van haha

6 maanden geleden

Hi,ja gedeeltelijk zelfde ervaring. Mijn man geeft ook aan me heel aantrekkelijk te vinden maar wil geen penetratie meer. Hij wil wel andere dingen doen.

6 maanden geleden

Vanaf begin af aan al hahhaha. Zodra ik zwanger raakte was ik overal bang voor terwijl het gewoon veilig is. Mijn vriend respecteert me hier heel erg in. Hij heeft natuurlijk wel ze behoeftes en dat doen we ook gewoon 🤪. Maar ik heb zelf heel veel moeite met de vele veranderingen in mijn lichaam dus voel me der ook niet meer fijn bij.

6 maanden geleden

Mijn partner heeft hier de hele zwangerschap al moeite mee. Geeft ook wel aan dat hij me aantrekkelijk vindt, maar dat hij het spannend vindt en bang is dat hij de baby "raakt" of de bevalling op gang komt. 🤭🤣

6 maanden geleden

Ja hier ook. Vind het zelf ook helemaaaaal niet prettig meer dus gelukkig zitten we beide op 1 lijn. 🤣

6 maanden geleden

Oh nee hier had mijn partner totaal geen last van 🤭. Tot laatste moment seks gehad. Maar ben 1 april bevallen met 35 weken en benieuwd hoe het is na zwangerschap/bevalling

6 maanden geleden

Mijn libido is echt al maanden ver te zoeken Wel meerdere keren een poging gedaan, maar het lukte 3 van de 4 keer niet om echt te genieten, voelde ook niet fijn van onder ofzo.. Vorige week had ik ineens zin, toen voelde het ook eindelijk weer fijn gelukkig Door een herpes infectie durven we het de laatste weken niet echt goed aan, toch bang dat ik een uitbraak heb tijdens de bevalling.. Al zeggen ze dat dat alleen bij een 1e uitbraak kwaad kan, we beschermen liever de kleine Wel veel knuffelen en frunniken haha, zo houden we toch dat huid op huid contact. Ik merk dat ik dat anders ook echt wel mis

6 maanden geleden

Haha leuk jullie reacties, ik moet zeggen dat mijn libido ook niet altijd even hoog is, inderdaad omdat het vrij pijnlijk was de afgelopen keer/keren. Wordt toch oncomfortabel en lastig om een fijne houding te vinden. We waren vorige week bij een info avond over de bevalling en toen werd er verteld over de slijmprop. Die heeft ook wel indruk gemaakt bij hem 🤣 hahaha mannen…

6 maanden geleden

Hele zwangerschap gebeurt er al weinig tussen de lakens hier, in het begin omdat ik extreem misselijk en moe was, en daarna omdat ik lichamelijk heel veel last en pijn heb. Hierdoor durft ie het haast niet voor te stellen terwijl ik zeg meestal kan ik wel wat hebben hoor 🙈. Maar oke, die laatste weken ga ik m wel aan het werk zetten, heeft vorige keer ook uiteindelijk de bevalling doen starten 😛

6 maanden geleden

Mijn partner heeft er geen last van en ik ook nietecht. Tijdens de sex denken we er gewoon niet echt aan. Vind het wel veel minder intiem omdat de buik zo in de weg zit en je dus andere houdingen aanneemt. Zal lekker zijn om zijn hele lijf weer tegen mijn hele lijf te voelen, in plaats van met een boog eromheen, hahahaha.

6 maanden geleden

Ik ben morgen 35 weken zwanger en wij hebben het al denk ik 1,5 maand niet gedaan. En nu wil hij helemaal niet meer omdat het hoofdje best al ver is ingedaald dus hij zegt dan: neeeee dan raak ik z’n hoofd we wachten wel tot na de tijd. Alleen volgens mij heeft hij t besef niet dat het na de tijd eerst ook niks word 🤣

6 maanden geleden

Hahaha oh wat een heerlijk topic! Ik ben nu 34+4. Wij hebben “gewoon” nog seks, maar die buik zit af toe wel in de weg ja. Penetratie ook nog gewoon, maar no way José dat het hem nog lukt om in me klaar te komen. Hij is dan bang toch de baby op het hoofd te bonken, is dan daar te veel mee bezig. Maar gelukkig zijn er nog andere manieren 😏.

6 maanden geleden

Haha herkenbaar wat iedereen schrijft! Wij hebben wel nog seks, maar echt een stuk minder dan een tijd terug. Ook mijn man is bang dat ‘hij de baby raakt’. Ik vind het alleen nog prettig om het op handen en knieën te doen, anders zit m’n buik in de weg. Maar er zijn ook veel andere manieren om intiem te blijven als je je er niet prettig bij voelt ❤️

6 maanden geleden

Hier was de laatste x actie toen ik heel pril zwanger was, echt 5 weken ofzo (inmiddels 36+6)😅 Maar staan we beide ook wel echt achter. Na de laatste x ook licht bloedverlies en het deed wat pijn, dus ik voelde me er niet prettig bij (3+ jaar bezig geweest om zwanger te raken, dus alles was extreem spannend). Man overigens ook niet. Wel het gesprek erover gaande gehouden, ik wilde het daarna wel weer proberen maar man voelt zich er gewoon niet prettig bij. Wel genoeg affectie, knuffels, kussen en het gesprek blijft er open over dus dat is heel fijn. Ben heel benieuwd hoe het na de bevalling gaat worden, haha!

6 maanden geleden

Hier andersom! Ik kan me niet seksueel voelen wanneer ik tegelijkertijd de baby voel bewegen, vind het zo’n ongelofelijke afknapper, kan me er echt niet overheen zetten, heel lastig! Mijn vriend daarentegen heeft er helemaal geen problemen mee 😅

6 maanden geleden

Ja ik ook…ik vind het best lastig. Mijn vriend is al niet mega sensueel en intiem en nu lijkt hij nergens meer naar om te kijken en word ik inderdaad ‘afgewezen’. Ik vind het lastig omdat ik me wel begeerd wil voelen.. het is bij ons ook al weeeeken geleden helaas

6 maanden geleden

Oh nee die van mij wil het liefst meerdere keren per dag 🤡 zo vaak mogelijk die buik vergeet hij volgends mij soms 🤣🤣

6 maanden geleden

Reactie op LilV

Haha herkenbaar wat iedereen schrijft! Wij hebben wel nog seks, maar echt e ...
Mee eens ! Heb je geprobeerd om “lepeltje lepeltje” seks te hebben ? Dan zit je buik als het goed is ook niet in de weg. Dat vind ik ook wel prettig

6 maanden geleden

Reactie op kathl123

Hier andersom! Ik kan me niet seksueel voelen wanneer ik tegelijkertijd de ...
Ik heb hier totaal geen last van haha🙈 Mijn baby beweegt veel, ook tijdens de seks maar dat boeit me dan echt totaal niet. Ik vind seks heel prettig tijdens de zwangerschap, het is zó gevoelig daar beneden en dan op een fijne manier. Mijn man begint het nu wel een beetje spannend te vinden, hij is bang dat hij me pijn doet, maar ik zei laatst al tegen hem: dan hoor je dat echt wel hoor. Maar me afwijzen? Nee, dat zie ik hem niet snel doen.

6 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Ik heb hier totaal geen last van haha🙈 Mijn baby beweegt veel, ook tijdens ...
Lucky youuuu❤️❤️