75 Reacties

6 maanden geleden

Mijne heeft er totaal geen moeite mee 😂🤍

6 maanden geleden

Wij hebben nog wel af en toe seks, misschien eens in de 2 weken. Het libido van mn man is wat lager vanwege gezondheidsklachten en het mijne is met momenten ook wel echt minder. Seks is alleen zo onpraktisch geworden, ik kan niet meer op m’n rug liggen en met doggy is hij bang dat hij te diep komt en de baby raakt😅 ik kan alleen nog bovenop en daar is m’n conditie niet meer naar haha

6 maanden geleden

Mijn man vind het de hele zwangerschap ook al lastig, hij vind het maar een raar idee. Dat geeft ook niks, komt straks vanzelf weer

6 maanden geleden

Reactie op Yasje91

Mee eens ! Heb je geprobeerd om “lepeltje lepeltje” seks te hebben ? Dan zi ...
Dat gaat inderdaad ook nog goed! Dat zijn wel de 2 houdingen waarna het ophoudt, voldoende voorspel helpt ook wel mee 😜

6 maanden geleden

Hier hebben we er beide geen moeite mee gehad, ook mijn partner niet.. alleen omdat ik nu met uitwendige aambeien zit, ben ik de gene die het niet meer zo'n fijn idee vindt helaas.. Maar hem kan ik gelukkig nog fijn verwennen en daar nemen we beide nu genoegen mee.. al mis ik het enorm..

6 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Ik heb hier totaal geen last van haha🙈 Mijn baby beweegt veel, ook tijdens ...
Haha zelfde hier. Ze beweegt gewoon tijdens en we kunnen er beiden wel om lachen haha. Frequentie is wel wat minder, maar met een dreumes in slaapregressie en vermoeidheid van de laatste loodjes komt het er minder van. Verder vind ik het ook juist heel prettig nu omdat alles zo gevoelig is.

6 maanden geleden

Wij proberen het zeker als er tijd en energie is, mijn partner werkt af en toe nachtdiensten en ochtenddiensten achter elkaar. Nu hadden we net een moment en toen hij het licht aan deed zagen we bloed😱 Even schrikken maar het leek niet te “vloeien”, google zei dat het geen kwaad kan dus hopelijk is er niets gebeurd. Ik merk nu wel zo veel passie haha, van beide kanten. Enige is dat ik nu klaarkomen niet meer bereik🥲 helaas, maar ik krijg gewoon beenkramp.

6 maanden geleden

Hebben jullie ook wel eens van die slapeloze nachten? Dan is het de beste slaapmiddel om hem dan wakker te maken en te seksen, ik slaap weer als een roosje daarna! Dus 1 a 2 keer per week! 👍❤️

6 maanden geleden

Reactie op JaPie123

Hebben jullie ook wel eens van die slapeloze nachten? Dan is het de beste s ...
Hihi, dat wakker maken hebben we alleen gedaan tijdens de verliefdheid jaren geleden. Verder houden we allebei van onze slaap, dus als hij lekker slaapt ga ik gewoon uit bed

6 maanden geleden

Reactie op JaPie123

Hebben jullie ook wel eens van die slapeloze nachten? Dan is het de beste s ...
Haha ik moet hier dan weer niet aan denken 🤣 Ik ga dan meestal uit bed, even rommelen in huis en hopen dat ik weer moe word

6 maanden geleden

Ik merk dat ik van mezelf seks "moet" hebben. Want nu kan het nog. Want ik zou stiekem wel de bevalling willen opwekken als het werkt... Want mijn hoofd wil wel maar mijn lichaam niet per se. Vriendlief staat ervoor open maar ik merk wel wat jij schrijft, de passie is een beetje weg hier. Dus ik vond het zelf heel ongemakkelijk en onnatuurlijk. Beetje zoals in de film als zo een koppel die voor t eerst onhandige seks heeft. We hadden het hiervoor ook al weken niet gedaan. Ik denk dat ik bij deze maar moet accepteren dat dit het even was voor de komende tijd 🤣 Mentaal wel jammer. Ik dacht dat het wel sexy zou zijn als zwangere enzo en wel handig zonder condoomgebruik. Maar helaas

6 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Ik merk dat ik van mezelf seks "moet" hebben. Want nu kan het nog. Want ik ...
Ben wel 37 halve week nu

6 maanden geleden

Haha ik moet hier dan weer niet aan denken 🤣 Ik ga dan meestal uit bed, ev ...
Probeer het een keer! Je slaapt als een roosje en je vent wil daar echt wel voor gewekt worden!

6 maanden geleden

Hier geen seks, totaal geen advance What so ever. Was bij mijn vorige zwangerschap ook zo en heb me er bij deze erbij neergelegd. Wil zelf dit keer ook niet meer. 😐

6 maanden geleden

Reactie op aj205a

Ja ik ook…ik vind het best lastig. Mijn vriend is al niet mega sensueel en ...
Herkenbaar ❤️

6 maanden geleden

Herkenbaar ❤️
We hebben gister elkaar fijn even gemasseerd, en goed gepraat

6 maanden geleden

Hier was het al weer even geleden. Maar merk nu dat ik rechts onder in mijn buik last heb en baby drukt achter echt op mijn darmen. Slaap er dus helaas slechter van. Ben inmiddels wel 37 weken. Weken ervoor durfde ik ook niet echt

6 maanden geleden

Hier nog wel gewoon seks. Maar overigens is penetratie echt niet perse meer top de laatste weken. Daarnaast is klaarkomen moeilijk geworden en zijn mijn orgasmes ook minder intens. Herken dit van mijn vorige zwangerschap nog goed. Maar alsnog vind ik het fijn om intiem te zijn met mijn man. Mijn man vindt mij helemaal prachtig (ik voel me een zeekoe maar oke) dus die zou elke dag wel willen. Denk dat wij 2--3 per week seks hebben nu.

6 maanden geleden

Van de week werd ik toch ook vriendelijk afgewezen... Vanmorgen hebben we het toch weer geprobeerd. Gek genoeg ging het wel beter dan de laatste x poosje terug. Ik zou liegen als ik niet nieuwsgierig ben of het iets heeft gedaan de bevalling op te wekken 🤣🤣

6 maanden geleden

Bij ons staat het ook op een errrrg laag pitje. Mijn vriend geeft ook aan niet meer echt behoefte te hebben en dat heb ikzelf ook niet. Dus dat is prima :) Hoop alleen dat het wel weer ‘gewoon’ terugkomt allemaal, maar dat zien we tzt wel!