75 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Van de week werd ik toch ook vriendelijk afgewezen... Vanmorgen hebben we h ...
S ochtends is sex ook minder belastend, aan het einde van de dag zijn de bekkenbodemspieren helemaal vermoeid en hangt alles. Minder ruimte minder fijn. Kreeg juist de tip van de bekkenfysio, om als je sexy wilt dat s ochtends te doen!

6 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Van de week werd ik toch ook vriendelijk afgewezen... Vanmorgen hebben we h ...
Hahah, wij hadden het er gister over. Vanavond proberen het op te wekken voor 1 mei als geboortedag😜 En anders donderdag avond nog een keer. 🤞🤞

6 maanden geleden

Ik ben wel een beetje jaloers op jullie libido als ik dit allemaal lees. Ik heb dat helemaal niet helaas... gelukkig maakt mijn vriend daar geen enkel probleem van, maar ik zou zelf wel meer interesse in seks willen hebben.

6 maanden geleden

Hier hebben we het afgelopen zondag weer eens geprobeerd. Moest bij mij van ver komen, maaar wel gelukt. Het enige nadeel was dat ik bijna de rest van de dag met menstruatie achtige krampen mocht rondlopen 🙃

6 maanden geleden

Reactie op JTW

Ik ben wel een beetje jaloers op jullie libido als ik dit allemaal lees. Ik ...
Hier netzo hoor, is ook heel normaal

6 maanden geleden

Reactie op JTW

Ik ben wel een beetje jaloers op jullie libido als ik dit allemaal lees. Ik ...
Hier was het meer wanhoop hoor en het gevoel dat het moest van mezelf. Na een paar weken weer. Niet dat mijn libido hoog is. Ook niet zwanger is die niet denderend hoog hoor hihihi. Dus laat je niet gek maken door mijn opmerking hier op internet haha

6 maanden geleden

Toch maar even testen of het de bevalling op gang brengt... 40+3 en t is al laat dus bijna 40+4. Beiden beetje onwennig maar toch ook wel bijzondere ervaring. We gaan duimen of de bevalling nu doorzet. Anders was dit wel sws de laatste keer denk ik. Toch wel een beetje onwennig.

6 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Toch maar even testen of het de bevalling op gang brengt... 40+3 en t is al ...
Ik hoop dat het werkt. Hier met 39+2 in de avond nog seks gehad en 39+3 werd ik in de ochtend wakker net gebroken vliezen en smiddags is onze dochter geboren haha!

6 maanden geleden

Reactie op DN32

Ik hoop dat het werkt. Hier met 39+2 in de avond nog seks gehad en 39+3 wer ...
Ohh wat goed zeg! Hier helaas angstvallig stil , terwijl ik gisteravond vantevoren al stiekem wat voorweeën e.d. voelde. Tis nu einde nacht dus ik geef het weinig kans meer. Even eruit gegaan van de honger en wat eten en dan terug naar bed

6 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Ohh wat goed zeg! Hier helaas angstvallig stil , terwijl ik gisteravond van ...
Ohhh he, das balen! Ik had er ook niks van verwacht hier haha, onze eerste kwam pas met 41+2. Geen idee of het uiteindelijk dat is geweest waardoor het begonnen is hoor. Ik hoop dat je iig een super voorspoedige bevalling mag hebben en dat jullie snel met je kindje kunnen knuffelen🥰

6 maanden geleden

Vd week ook geprobeerd. Kreeg voorweeen maar helaas na 7 uur hield het op en geen baby. Denk wel dat het wat stimuleerde!

6 maanden geleden

Wij hebben de zwangerschap geen seks. Hij vind het heel moeilijk om het los te zien van zijn dochter en we hebben een heel beweeglijk kind dus ik word er ook een beetje naar van 😂 daarnaast ben ik echt tot week 28 strontziek geweest. We kroelen heel veel, kussen lekker en zijn dol op elkaar, hij vind mij prachtig, aantrekkelijk, dus ik vind het echt geen probleem. 🌸🩷

6 maanden geleden

Na de (nieuwe) activiteit in dit topic weer een poging gewaagd, maar auww de krampen/harde buiken zijn nu constant aanwezig 🫠

6 maanden geleden

Na maanden geen sex want ik heb er echt geen behoefte aan tijdens de zwangerschap, afgelopen week 2 keer. Dit in de hoop dat het de bevalling opwekt. De 1e keer was onwennig en wel ok, de 2e keer wel echt fijn. Mijn vriend is ontzettend blij dat ik wel wil proberen en doet echt mega zijn best om mij op te winden, hij heeft geen last van babybuik oid, zegt mij nog steeds megageil te vinden 🤷🏼‍♀️. Hij heeft echter nooit moeilijk gedaan in de tijd dat ik -382929 behoefte had. Voor nu heeft het nog niets gedaan m.b.t. bevallen. Maar volgens mijn vriend is er een opbouw nodig en moeten we dus gewoon doorgaan 😂😂😂

6 maanden geleden

Reactie op Amooma

Na maanden geen sex want ik heb er echt geen behoefte aan tijdens de zwange ...
Die gaat straks na de bevalling zeker zeggen dat hij er hard voor heeft gewerkt 🤣

6 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Die gaat straks na de bevalling zeker zeggen dat hij er hard voor heeft gew ...
Zonder twijfel 😂😂😂

6 maanden geleden

Haha ik heb mijn vriend opgedragen dat ik vanaf de 37weken elke dag seks wil om de bevalling op te wekken 😂 Maar ik merk dat t praktisch onmogelijk is door de vermoeidheid en dergelijke 😅 Nu is het ongeveer 2/3x per week 🙃

6 maanden geleden

Reactie op bbgrlkl

Haha ik heb mijn vriend opgedragen dat ik vanaf de 37weken elke dag seks wi ...
Wel respect hoor! Ik vind het toch soms pijnlijk en indd moe en kwaaltjes. En hier ook een dreumes die veel energie vreet en soms slecht slaapt. Ik kijk echt op tegen mensen die het nog zoveel lukt! Zolang het goed voelt hihi

6 maanden geleden

Ik ben nu 39 weken en 5 dagen en merk wel dat het meer "moeite" kost om seks te hebben omdat mijn lichaam niet altijd mee wil maar ondanks het lichamelijk misschien allemaal minder vlot gaat, heb ik mentaal wel de behoefte om die intimiteit te hebben met mijn partner. Ik ben dan ook heel blij dat we vandaag hebben kunnen genieten van elkaar want na de bevalling zal een een aantal weken niet kunnen. Belangrijkste is dat jullie beiden er een goed gevoel aan over houden en elkaars grenzen respecteren maar tegelijkertijd tegemoet kunnen komen aan elkaars noden. 💕

6 maanden geleden

Hier al maanden geen seks gehad. Dit omdat ik er geen behoefte aan had maar ook omdat mijn man het maar niks vind. Ik ben nu 38+4 en heb gezegd dat ik seks wil om de bevalling op te wekken. Hij lacht dit weg want hij vind het echt dood eng. Hij wil gewoon echt niet. 🤣 dus maar wachten of het “spontaan” gebeurt het bevallen.