10 Reacties

één maand geleden

Heb je bureau slaap geprobeerd? Die overweeg ik ook

één maand geleden

Het is overal denk wel beetje hetzelfde, maar ook overal hanteren ze hetzelfde. Witte ruis, aan de wakkertijden houden, consequent hetzelfde blijven doen, donkere kamer etc.

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Heb je bureau slaap geprobeerd? Die overweeg ik ook
Ga ik eens naar kijken. Dankjewel!

één maand geleden

Reactie op Anoniem19900991

Het is overal denk wel beetje hetzelfde, maar ook overal hanteren ze hetzel ...
Dit probeer ik allemaal al meer dan een maand, maar het lijkt niet te helpen. Ik moet echt persoonlijk advies hebben denk ik

één maand geleden

Reactie op MeggieK

Dit probeer ik allemaal al meer dan een maand, maar het lijkt niet te helpe ...
Hoe oud is je kindje ?

één maand geleden

Hoe oud is je kindje ?
Hij is bijna 19 weken. Hij doet 5 a 6 hazenslaapjes overdag en heeft veel hulp nodig met het in slaap vallen. ‘s nachts komt hij ook nog 3 a 4 keer voor een voeding en nog een hoop vaker voor het tutje. Ik ben zelf chronisch vermoeid en begin echt op te raken

één maand geleden

Reactie op MeggieK

Hij is bijna 19 weken. Hij doet 5 a 6 hazenslaapjes overdag en heeft veel h ...
Snap dat je moe bent. Het is pittig! Denk er wel aan dat hij misschien in zn slaapregressie en sprong zit. Zal anders eerst een los consult doen. Daar kan je al best veel uithalen van hun tips. Vaak moet je 1 a 2 dagen voluit uitschrijven van voeding, slaap etc etc. Misschien kan je daar al mee beginnen. Bureau slaap is wel eentje die wat losser is dan de andere. In positieve zin!

één maand geleden

Snap dat je moe bent. Het is pittig! Denk er wel aan dat hij misschien in z ...
Dat is een goed idee! Dankjewel ☺️

één maand geleden

Je kan eigenlijk bijna alle tips wel op internet lezen, zou daar echt geen geld aan uitgeven als ik eerlijk ben! Zeker nu je kindje nog zo jong is!

één maand geleden

Ik zou je ook raad willen geven om nog even af te wachten.. ik snap hoe je je voelt maar deze sprong en slaapregressie duren 5 weken. Hier ook vooral hazenslaapjes en moeilijk in slaap kunnen komen. Maar het zou zaterdag ‘klaar’ moeten zijn en heeft sinds gisteren weer eens sinds lange tijd 1,5 uur geslapen ipv alleen maar 30 of 45 minuten. Ze moeten leren weer in slaap te vallen en cyclussen aan elkaar te koppelen. Hou nog even vol! Dat zeg ik ook steeds tegen mezelf want ik heb deze tijd als heel heftig ervaren. En anders zou ik ook Bureau van slaap adviseren. Ik volg ze in ieder geval op Instagram en ik heb er veel van geleerd.