11 Reacties

3 maanden geleden

Ben hier echt jaloers op. Ik zit soms nog steeds iedere 2 uur te voeden! Heb helaas geen tips.

3 maanden geleden

Ik vind het echt knap dat jullie al zo’n ritme hebben.. Heerlijk! Misschien is die tijd tussen 18:00 en 21:00 haar cluster momentje? Dat ze gewoon lekker even bij wilt. Dat heeft onze dochter ook 😊

3 maanden geleden

Ik ben me er trouwens héél erg van bewust dat dit een luxeprobleem is 🙈 Onze eerste was een huilbaby, dus daar hadden we uberhaupt 0 ritme mee. Konden hem niet eens wegleggen, hij sliep alleen maar op mij.. Vandaar dat ik verder geen referentiekader heb mbt slaapjes 😜

3 maanden geleden

Reactie op EOlsen

Ben hier echt jaloers op. Ik zit soms nog steeds iedere 2 uur te voeden! He ...
Aaah wat pittig zeg!! Hopelijk komt er gauw meer ritme in.. Ik geef trouwens flesvoeding!

3 maanden geleden

Reactie op anne-marijehakvoort

Ik vind het echt knap dat jullie al zo’n ritme hebben.. Heerlijk! Misschien ...
Ik denk ook dat het haar huiluurtjes zijn inderdaad! Al huilt ze niet per se, ze wil gewoon niet slapen 🤪

3 maanden geleden

Start je ook de dag om 7 uur of gaat ze na die fles meteen weer haar bed in?

3 maanden geleden

Je kunt een baby wel dwingen om in bedje te gaan liggen, maar je kunt een baby niet dwingen om te gaan slapen. Iets wat ik altijd in mijn achterhoofd hou. En stiekem, jij zou dat fijn vinden, maar wellicht vindt jouw kindje dat dus helemaal niet fijn 🙈 Ze is pas 10 weken en waarschijnlijk nog niet aan toe, heel normaal met deze leeftijd. Meestal zie je deze omslag pas bij 5 a 6 maanden… dus nog eventjes volhouden!

3 maanden geleden

Ik denk dat het vrij normaal is dat ze niet wil slapen. Mijn dochter wil 9/10 ook niet slapen dan en is wakker vanf 17:00/18:00 uur. Haar nacht begint ook 21/21:30 uur. We leggen haar wel in bed rond 19:00/20:00 uur, maar wat we ook doen, ze slaapt wanneer ze dat zelf wil 😅 Blijven proberen, op een dag zal ze hopelijk wel sneller slapen. Ze zijn nog zo klein 🥹

3 maanden geleden

Reactie op Mv86

Start je ook de dag om 7 uur of gaat ze na die fles meteen weer haar bed in ...
Dat verschilt! Vaak wil ze wel even doorslapen..

3 maanden geleden

Reactie op Lisalisa1

Dat verschilt! Vaak wil ze wel even doorslapen..
Dan is haar dag nacht ritme nog niet helemaal zoals dat van ons. Eerder de dag beginnen zal misschien ook eerder slapen 's nachts zijn. 7 uur aan de dag beginnen. 19 uur de dag eindigen

3 maanden geleden

Reactie op LiefsVal

Je kunt een baby wel dwingen om in bedje te gaan liggen, maar je kunt een b ...
precies! Geniet er nog even van dat je in de avonden samen bent en nog lekker weg kan met je baby! vanaf 6 maanden ofzo heb je je avonden weer terug 😊