162 Reacties

4 maanden geleden

Mijn kindje slaapt nu al dagen van 22/23 tot 05/06 en vanacht was het opeens dramaaa. Meer die dit ineens hadden? Bleef t bij die nacht of ging t erna wel weer gewoon goed 🙈

4 maanden geleden

Reactie op qqww

Mijn kindje slaapt nu al dagen van 22/23 tot 05/06 en vanacht was het opeen ...
Bij mij (ik startte deze topic) was het 3 weken doorslapen en afgelopen week zelfs 2 nachten bijna 12 uur achter elkaar doorgeslapen! Nu is het ineens al 4 nachten echt drama.. ze is moeilijk in slaap te krijgen (voorheen was het wegleggen en ze sliep) en komt ineens rond 02.00 weer voor een voeding en dan rond 6 uur weer en daarna wil ze niet meer slapen. Maar ga je dan met haar naar beneden dan slaapt ze daar verder 😭

4 maanden geleden

Reactie op qqww

Bij ons is het ook bingo. Nachten gingen goed, van 2200 tot 04/05 en dan doorslapen tot 07/08. Vannacht was het 2300 fles, 0200 speen in, 0400 fles, 0600 wakker van de kramp en nu 0700 fles.. Zal het dan de 6 weken kramppiek/cluster dag/sprong 2/onrust week 6/8 zijn..?

4 maanden geleden

Reactie op JJ010624

Bij ons is het ook bingo. Nachten gingen goed, van 2200 tot 04/05 en dan do ...
Bij mij is mijn kindje al 9,5 week , dus bij ons is dat het niet ben ik bang 😭 Maar is vast weer een faaaase 😖

4 maanden geleden

Reactie op KleineFreek24

Bij mij is mijn kindje al 9,5 week , dus bij ons is dat het niet ben ik ban ...
Bij mij is ze ook woensdag 10 weken🙉 maar ze had wel veel last van scheetjes

4 maanden geleden

Reactie op KleineFreek24

Bij mij (ik startte deze topic) was het 3 weken doorslapen en afgelopen wee ...
Ohh zo herkenbaar! Zit nu wel midden in sprong 2 dus heeft misschien ook daarmee te maken

4 maanden geleden

Reactie op qqww

Hier ook ineens kl*te. Mijn dochter sliep nog niet door maar kwam maar 1 keer per nacht, goed te doen. Ze sliep wel al 7 uur achter elkaar. En vannacht kwam ze meerdere keren en liet zich niet wegleggen. Zo'n tegenvaller.

4 maanden geleden

Reactie op jdyjngrdn

Hier ook ineens kl*te. Mijn dochter sliep nog niet door maar kwam maar 1 ke ...
Ja dan denk je gelijk oh nee, hopelijk blijft het alleen bij deze ene keer.. ik moet volgende week weer werken dus hoop dat t dan gewoon goed gaat🙈

4 maanden geleden

Hoe oud waren jullie kindjes toen ze weer gingen spoken?

4 maanden geleden

Hier een babytje dat vannacht voor het eerst 7u ertussen liet! Benieuwd of dit aanhoudt :)

4 maanden geleden

Pff, ik zou willen dat hij doorslaapt zoals ik hier veel lees. Altijd komt hij a 3-4 uur, al 9 weken lang. Ik ben moe 😑 Vandaag wel ineens van 19 tot 0.30 geslapen, dat is een record

4 maanden geleden

Hier nu voor t eerst van 21.00-2.30 geslapen.. ben benieuwd naar de rest van de nacht! Hij is 7.5 week

4 maanden geleden

Heerlijk toch dat ze al zo veel uurtjes achter elkaar pakt? Hier ook een lief klein mannetje die er vaak 5,5-7 uurtjes tussen laat. En soms ineens weer niet.

4 maanden geleden

Reactie op Liene91

Pff, ik zou willen dat hij doorslaapt zoals ik hier veel lees. Altijd komt ...
Al geprobeerd om hem tussen 22 en 23 uur wwkker te maken voor een fles? Misschien werkt het totaal niet voor jouw baby maar hier slaapt ze dan langer door. Ze maakt haar lange ruk dan na 22.00/23.00 uur ipv ervoor.

4 maanden geleden

Reactie op Liene91

Hier ook, your not alone 😂

4 maanden geleden

Reactie op Liene91

Hier ook maar 4 uur, met wat geluk 5 af en toe. En het slaapje daarna zelfs maar 2-3 uur meestal 😵‍💫 + overdag de hele dag in de draagzak. Mijn lontje is héél kort 😢

4 maanden geleden

Hier sliep hij vannacht van 20:00 tot 5:00, ik heb m om 5:00 maar wakker gemaakt. Heerlijk natuurlijk maar voelt heel lang, weet iemand of dit kwaad kan? Iemand anders dit ook?

4 maanden geleden

Reactie op Liene91

Hier ook nog niet hoor. Jaloersmakend topic dit 😅

4 maanden geleden

Jaloers hoor🙈🤭 als ik het van sommige hier lees😅 ik wou dat die van ons dat ook deed maar helaas, nog steeds erg onregelmatig en hij komt nog steeds om de 2u. Als we geluk hebben is het heel soms 3u😓🫠

4 maanden geleden

Reactie op Aardbeitje20

Hier ook maar 4 uur, met wat geluk 5 af en toe. En het slaapje daarna zelfs ...
Hier precies hetzelfde max 4 uur heel soms 5 maar dan daarna maar 2 uur. Dit is mijn tweede kindje en de eerste sliep nog veel minder (wel 3 a 4 uur tussen de voedingen s nachts maar dan minimaal 1,5 uur bezig voordat ik 'm weer weg kon leggen). Ben zeker moe maar stuk minder uitgeput dan bij de vorige newborn. Kan wel heel erg uitkijken naar nachten waarin je zelf bepaalde wanneer je je bed uit komt. Al 2 maanden niet langer dan 4 uur achter elkaar geslapen.