10 Reacties
2 maanden geleden
Mijn zoontje is een paar weken ouder, maar wij zaten een paar weken geleden in precies dezelfde situatie! Na ongeveer 1,5-2 weken ging het weer terug naar normaal. Het waren pittige weken 😅 Hopelijk gaat het bij jullie ook snel weer voorbij.
Mijn oudste heeft dit op latere leeftijd wel eens gehad en toen bleek hij achteraf oorontsteking te hebben. Als je merkt dat je baby zich niet lekker voelt zou je ook altijd even een afspraak kunnen maken bij de huisarts om te onderzoeken of er misschien iets meer aan de hand is.
Wij moesten rond de 12 weken met de jongste naar het cb voor vaccinaties en we hebben de arts daar gevraagd of zij even in de oortjes wilde kijken. Daar was niks te zien. Dus in ons geval had het vele wakker worden geen medische oorzaak en was het waarschijnlijk een sprongetje/slaapregressie.
2 maanden geleden
Ik had het ook een paar weken terug (ik heb er toen ook een topic over geplaatst). Ze sliep steeds maar 2 uurtjes max.. het is bij mij vanzelf (iets) beter geworden. Ze maakt nu vaak blokjes van ongeveer 4 soms 5 uur. Bij mij begon het na sprong 3.
2 maanden geleden
Zijn allemaal fases, wat het precies veroorzaakt geen idee, daar kom je misschien nooit helemaal achter 🤣
2 maanden geleden
Hier ook hoor. Van 7/7,5 uur slaap in het eerste blokje en 3/4 in het tweede werd het ineens iedere 2/3 uur. Veel moeite met in slaap vallen en eenmaal in slaap mega onrustig. Afgelopen nacht (ze is nu 14+5) sliep ze ineens weer een blokje van 5,5 en toen een van 4... Alleen nu is het slapen overdag heel moeilijk, ze kan ineens niet meer zelf in slaap vallen en ik moet echt alles uit de kast trekken om haar 30 tot 45 minuten per keer te laten slapen.
Zijn allemaal fases, je zult zien, net als je denkt dat het noooooit meer goed komt gaat het ineens weer beter.
2 maanden geleden
Hier ook helaas! Vind het echt vermoeiend weer vaker voeden in de nacht.
2 maanden geleden
Op dit moment ervaar ik hetzelfde sinds sprong 3 gestart is . sliep normaal van 22:00-07:00 en nu sinds hij in een sprong verkeerd draait die non stop door het bed is hij heel onrustig en moet ik hem tegen 04:30 bij ons in bed nemen
2 maanden geleden
Hebben jullie ook dat de kleine onwijs aan het kreunen en steunen is door de nacht?
2 maanden geleden
Ik kan je vraag helaas niet beantwoorden, maar misschien kun je de app "oei ik groei" downloaden. Je betaald wel voor de app, maar je ziet heel handig wanneer je kleine in een sprongetje zit en wat daar allemaal bij hoort. Ik vind het super handig.