9 Reacties
3 maanden geleden
Lastig he, die van ons slaapt ook onder alleen een lakentje momenteel. We hebben een aantal weken geleden bij Prénatal een slaapzakje van hydrofielstof gekocht, lekker luchtig. Alleen is ons zoontje zo beweeglijk dat ik hem, als hij een slaapzakje aan heeft, na een paar uur overdwars in zn bedje vind. Soms een soort van ‘vastgeklemd’ met z’n hoofdje en voetjes in de breedte van het bed. Dus nu toch maar weer terug naar lakentje/dekentje en dan heel goed en strak instoppen zodat hij goed blijft liggen. Dus ik lees graag even mee ☺️
3 maanden geleden
Wij hebben ook die hopper slaapzak van een soort van hydrofiele stof! De stof is heel soepel en rekt goed mee. Deze slaapzakjes vallen wel best klein, dus als je nu twijfelt tussen die van maat 56-62 of een maatje groter dan zou ik voor de grotere kiezen. Mijn zoontje draagt qua kleding nog maat 62, maar slaapt overdag ook al in de hopper van maat 68 en groter.
‘s nachts gebruiken wij de slaapzak van love to dream, maar dat is vooral omdat we het inbakeren af willen bouwen. Dat lijkt bij jullie niet nodig, dus dan zou ik die dure slaapzak lekker links laten liggen 😉
De slaapzakjes van de HEMA vind ik ook fijn! Voordeel is dat die vaak afritsbare mouwen hebben en daardoor zijn ze voor meerdere temperaturen en seizoenen geschikt.
We hebben ook een hydrofiele slaapzak van meyco, maar die is echt van dat stugge materiaal gemaakt waar ook hydrofiele doeken van zijn gemaakt. Het is een prima slaapzak, maar die van lodger lijken me comfortabeler!
3 maanden geleden
Ik heb ze gewoon van de HEMA in maat 50-62. Die heb je ook eentje in hydrofiel stof :) Ben er heel tevreden over! Als hij 6 maanden is krijgt hij de puckababy (dat was een kraamcadeau).