12 Reacties

2 maanden geleden

Jaa zeker, ik heb vanochtend een fles om half 6 gegeven en daarna leg ik haar zeker gewoon wakker terug en sliep ze van 6 tot 9. Toen om half 10 weer een fles en slaapt nu weer!

2 maanden geleden

Ja hier ook idd! Een hele periode gehad dat ze idd tussen 6 en 7 voor een fles kwam en dan ook tot 9:30 doorliep. Nu zijn we al 3 dagen dat ze om 23:00-12:00 de laatste fles pakt en dan tot 09:00 slaapt🤞

2 maanden geleden

Ja die vab mij ook! Als ze naar de opvang gaat kan dat natuurlijk niet en dan is ze gelijk ook helemaal uit dr doen

2 maanden geleden

Hier ook gelukkig! Soms zelfs tot 11 vanaf 6. Heerlijk om dan zelf te kunnen eten en douchen.

2 maanden geleden

Hier slaapt ze ongeveer van 22 tot 10. Wel met 3/4 voedingen tussendoor, maar dan valt ze vrijwel meteen weer in slaap. Al lijkt een vroeger ritme mij ook wel fijn, maar ik zal zeker niet klagen :)

2 maanden geleden

Zeker! Hier slaapt ie van 20.00 tot 6.30, daarna nog van 7.00 tot 22.00. Meestal ga ik lekker naar beneden om nog even te genieten van de rust 😂

2 maanden geleden

Hier fles rond 5.30 en dan slaapt ze nog ff verder tot 8.30/09.00, en ik ook. Heerlijk…

2 maanden geleden

Hier meestal ook tussen 6 en 7 wakker, maar dat is ook wel de tijd dat wij de dag graag beginnen dus voor ons niet erg

2 maanden geleden

Hier tot 9:30 maar mijn andere kindjes zijn om 8uur wel wakker 🤣

2 maanden geleden

Ja wij luieren soms wel tot 11 in het grote bed samen!

2 maanden geleden

Hier slaapt ze van 21.00 tot 8.00 en dan voeding en slaapt ze weer verder tot 11.30 a 12.00

2 maanden geleden

Toen onze kleine meid in de nacht nog een fles kreeg sliep ze ook vaak weer door tot 09.00, nu slaapt ze van 19-07.00 dus mogen niet klagen