7 Reacties

4 maanden geleden

De mijne ook sinds een paar nachten! Vind het wel spannend maar heb ondertussen gemerkt dat er geen beginnen aan is, als ik haar terug rol op haar rug ligt ze binnen no time weer op haar zij. Wil het er voor de zekerheid nog even over hebben met het consultatiebureau, maar ik kan haar moeilijk vast leggen 😅

4 maanden geleden

Reactie op Debs14

De mijne ook sinds een paar nachten! Vind het wel spannend maar heb ondertu ...
Jaa ik vind het ook spannend, ondanks de aerosleep maar vast leggen kan idd niet ze draait heel het bed door

4 maanden geleden

Reactie op melissakelvin96

Jaa ik vind het ook spannend, ondanks de aerosleep maar vast leggen kan idd ...
Ik heb altijd het licht uitgedaan s nachts maar vind het nu toch fijn een klein Lampje aan te hebben zodat ik kan zien hoe ze erbij ligt 😅 dan maar even zo. En ik snap inderdaad dat je het ook spannend vind ondanks het matras. Wil ze bij jullie überhaupt nog op haar rug liggen? Hier draait ze sinds ze de zijligging heeft ontdekt meteen op haar zij als ik haar neerleggen.

4 maanden geleden

Reactie op Debs14

Ik heb altijd het licht uitgedaan s nachts maar vind het nu toch fijn een k ...
Ze blijft als we haar wegleggen eerst een tijdje op haar rug en draait dan een keer op haar zij

4 maanden geleden

Grappig. bij ons is het normaal om haar op haar zij te leggen. zo ook altijd in onze familie gedaan voor als een kindje moet spugen of dergelijke. Ook om een plathoofdje te voorkomen. Is zo makkelijker afwisselen. 😉 wist niet dat dit een ding was…

4 maanden geleden

Reactie op Debs14

De mijne ook sinds een paar nachten! Vind het wel spannend maar heb ondertu ...
je hebt een kussen ( zijligkussen ) waardoor ze niet kunnen doorrollen op hun buik. Mijn eerste kindje sliep daarmee op aanraden van het consultatiebureau door reflux. Het gaf mij veel rust

4 maanden geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/doomoo-basics-baby-sleep-zijligkussen/9200000025059653/?Referrer=ADVNLGOO002035-S--9200000025059653&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmOGD1wY2LuTkpBqF26s8EEk3&gclid=CjwKCAjwhIS0BhBqEiwADAUhcyaegbzzLDu8UHIgRPxiQzYxHOuYO05_pNEtiUlj49x7Yivzfkbf1BoCVyUQAvD_BwE Ik heb deze besteld!