8 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde probleem! Vandaag als tip gekregen om hem op z’n buik te leggen. Nu net geprobeerd en hij slaapt al 1.5 uur🫣😃 weet niet of het toeval is maar we gaan het zien.Onze kleine heeft in de middag nooit langer dan 40 min geslapen tot vandaag. Ook last van veel krampjes. Bedje wel iets verhoogd zodat ie niet plat ligt.

4 maanden geleden

Precies t zelfde verhaal sinds 4 weken....en het breekt echt op. Ik denk dat het door ongemak komt dus bv darmpjes of reflux maar heb helaas nog geen oplossing gevonden

4 maanden geleden

Hier een zijslaper overdag! In de nacht doet ze het goed, op haar rug. Maar overdag kreeg ik haar erg lastig in slaap. Toen een keer op haar zij gelegd om te proberen en het doet echt wonderen hier! Ik zit nu letterlijk op de bank te wachten tot ze wakker wordt (oké ik zoú het huishouden kunnen gaan doen 😜). Maar voor ons is dit wel echt helpend!

4 maanden geleden

Hier een zijslaper overdag! In de nacht doet ze het goed, op haar rug. Maar ...
Leg je haar dan al slapend op haar zij of is ze dan nog wakker?

4 maanden geleden

Reactie op Saar1705

Leg je haar dan al slapend op haar zij of is ze dan nog wakker?
Ik leg haar wel wakker weg, maar wel al helemaal high van de melk zeg maar haha. Ze is sneller overstuur als ik haar slapend weg leg, dan wordt ze toch vrij snel weer wakker.

4 maanden geleden

Je kan ook een schommel swing aanschaffen. Hier helpt dat super goed.. en overdag om oververmoeidheid te voorkomen slaapt onze kleine ook hier wel eens een uurtje in overdag. Daarnaast vooral loslaten, loslaten dat ze moeten slapen overdag, of teveel willen proberen. Sinds wij dit doen slaapt de kleine veel beter ook snachts.. de wakkertijden hou ik totaal niet in de gaten en we leggen hem altijd altijd wakker weg.. Geef je borst of kunstvoeding? En hoeveel krijgt jullie kleine nu? En om de hoeveel uur? En geef je op verzoek of op vaste tijden?

4 maanden geleden

Reactie op Lisetteeee

Je kan ook een schommel swing aanschaffen. Hier helpt dat super goed.. en ...
Hij krijgt 6 flessen van 120+4, op verzoek, om de 2-4 uur. Ik probeer het inderdaad zoveel mogelijk los te laten, alleen fysiek begint het wel echt zwaar te worden, zoveel uur op een dag dragen. Hij lijkt wel veel slaap nodig te hebben want als het niet lukt om te slapen, is het huilen helaas omdat hij wel moe is maar er niet aan toe geeft ☹️

4 maanden geleden

Hier echt precies hetzelfde. De avonden en nachten gaan super goed, maar overdag is het niet te doen.. Ik was fanatiek begonnen met het zelfstandig leren slapen in haar bedje, maar in tussen word ik er moedeloos van. Ze is ook bijna uit sprong 2 (dus hoop een beetje dat dat er ook mee te maken heeft). Over 6 weken gaat ze naar de opvang, kan me er nu al druk over maken.. Hier vooral herkenbaarheid en eigenlijk geen tips. Ik vrees dat het een kwestie van tijd is.. Onze zoon van 2 jaar slaapt perfect (en sliep toen al erg goed) en we doen dit keer precies hetzelfde. Het verschilt dus echt per kindje ben ik bang..