9 Reacties

3 maanden geleden

Goedemorgen, hier het zelfde verhaal, ik denk dat het door de warmte komt. Ik hoop het in ieder geval. Want dan slaapt hij straks wel weer lekker door als het weer afkoelt 😅

3 maanden geleden

Reactie op kimEnMilo

Goedemorgen, hier het zelfde verhaal, ik denk dat het door de warmte komt. ...
Nou dat hoop ik ook zeg voor ons haha. Ik geef haar nu een fles en leg haar terug met de hoop dat ze dan weer door gaat slapen. Heb ook niet het idee dat ze nu overdag minder drinkt heb jij dat wel?

3 maanden geleden

Hier ook hetzelfde, ook om dezelfde tijd half 5 / 5 uur. Ik hoop ook dat het de warmte is! 🤞🏻 drinkt overdag ook gewoon de 'normale' voedingen. Zit eraan te denken om de laatste voeding meer te geven deze avond...

3 maanden geleden

Hier hetzelfde verhaal. Hij sliep normaal door van 22-7 en nu opeens 22-1-6-9. Terwijl hij geen honger heeft maar z’n speen mist en wat kramp heeft en daarna weer doorslaapt.

3 maanden geleden

Reactie op MrsKeesje

Nou dat hoop ik ook zeg voor ons haha. Ik geef haar nu een fles en leg haar ...
Bij mij wel, hij komt wel wat vaker maar drinkt ook niet zijn flesjes op. Waardoor hij uiteindelijk wel op minder komt dan normaal.

3 maanden geleden

Hier ook tussen 4-5 en erna wil ze eigenlijk niet meer slapen en kost het enorm veel tijd om haar in slaap te krijgen 😅. Hopelijk een fase

3 maanden geleden

Je kindje zal het komende jaar wel vaker fases hebben van doorslapen en dan niet meer, is heel normaal 😊 hitte, honger, tandjes, ziektes er is zoveel haha

3 maanden geleden

Nou ze heeft vannacht doorgeslapen van half 11 tot half 7 dus ik ben tevreden!! Denk dan toch dat het met de warmte te maken had, meer dorst/honger geen idee haha Hoe is het bij jullie gegaan nu het iets koeler ‘s nachts was?

3 maanden geleden

Gister was overdag drama maar ze heeft uiteindelijk in de nacht geslapen van 22:30-08:30. Volgens mij had ze wat in te halen 🤣. Ben benieuwd hoe de dag vandaag gaat