Mijn kindje van 11 weken sliep sinds dat ze 6 weken oud is door in de nacht, nu komt ze opeens sinds 3 nachten rond 4-5 uur. Laatste voeding krijgt ze rond 22:30 uur. Hierin is niks veranderd. Ze krijgt afwisselend borstvoeding (gekolfd) en kunstvoeding.
Hebben meer hier last van? Ze drinkt dan een hele fles van 150 leeg
Kan het niet rekken met een speen ze heeft echt hele erge honger opeens.
Goedemorgen, hier het zelfde verhaal, ik denk dat het door de warmte komt. Ik hoop het in ieder geval. Want dan slaapt hij straks wel weer lekker door als het weer afkoelt 😅
Goedemorgen, hier het zelfde verhaal, ik denk dat het door de warmte komt. ...
Nou dat hoop ik ook zeg voor ons haha. Ik geef haar nu een fles en leg haar terug met de hoop dat ze dan weer door gaat slapen. Heb ook niet het idee dat ze nu overdag minder drinkt heb jij dat wel?
Hier ook hetzelfde, ook om dezelfde tijd half 5 / 5 uur. Ik hoop ook dat het de warmte is! 🤞🏻 drinkt overdag ook gewoon de 'normale' voedingen. Zit eraan te denken om de laatste voeding meer te geven deze avond...
Hier hetzelfde verhaal. Hij sliep normaal door van 22-7 en nu opeens 22-1-6-9. Terwijl hij geen honger heeft maar z’n speen mist en wat kramp heeft en daarna weer doorslaapt.
Je kindje zal het komende jaar wel vaker fases hebben van doorslapen en dan niet meer, is heel normaal 😊 hitte, honger, tandjes, ziektes er is zoveel haha
Nou ze heeft vannacht doorgeslapen van half 11 tot half 7 dus ik ben tevreden!! Denk dan toch dat het met de warmte te maken had, meer dorst/honger geen idee haha
Hoe is het bij jullie gegaan nu het iets koeler ‘s nachts was?
Gister was overdag drama maar ze heeft uiteindelijk in de nacht geslapen van 22:30-08:30. Volgens mij had ze wat in te halen 🤣. Ben benieuwd hoe de dag vandaag gaat