79 Reacties

3 maanden geleden

Nu wel weer heel veel sinds vandaag. Maar de drie dagen ervoor niet

3 maanden geleden

Pfffff en nu is hij oververmoeid en huilt alleen maar 😅 wat een gedoe he soms..

3 maanden geleden

Reactie op Wilmaxx

Slapen jullie kindjes overdag ook vrijwel niet?
Heel herkenbaar! Nu sinds 3 dagen wilt ze nauwelijks dutjes doen overdag. Snel weer wakker maar blijft moe en dan inderdaad einde van de dag oververmoeid

3 maanden geleden

Reactie op Elin2024!

Heel herkenbaar! Nu sinds 3 dagen wilt ze nauwelijks dutjes doen overdag. S ...
Mijn zoontje is nu 11 weken oud en Sinds een aantal dagen ook zo lastig slapen overdags. En als hij slaapt hooguit 30 minuten

3 maanden geleden

Ik had hier de afgelopen dagen ook te maken met korte dutjes, ik werd er gek van🙈 Iemand hier wees me op sprong 3, dus dat zou zomaar de reden kunnen zijn. Vanmorgen deed ze 2x een dutje van 30 minuten en ineens sliep ze 1 uur en 3 kwartier. In bed🙀 Eruit gehaald voor een voeding en toen viel ze alweer in slaap en heeft 5 kwartier in mijn armen liggen slapen. Even inhalen misschien? Bedtijd ging ook ineens weer heel soepel, dus hopelijk hebben we het ergste gehad. Ik merk dat ze nu heel erg naar voorwerpen aan het grijpen is om in haar mond te stoppen. En ze kletst ineens heel veel en oh wat is haar stemmetje lief🥰 En verder ga ik de sprongen negeren, want als ik sprong 4 bekijk dan word ik bang🙈

3 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Ik had hier de afgelopen dagen ook te maken met korte dutjes, ik werd er ge ...
Wauw, dit geeft weer hoop! 🤣

3 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Ja ik heb al zo veel mensen over sprong 4 gehoord, ben er inmiddels ook bang voor😂

3 maanden geleden

Ben even benieuwd of jullie al bepaalde vaardigeheden door sprong 3 hebben opgemerkt. En welke dat dan zijn

3 maanden geleden

Hier voor het eerst 5 uur tussen de voedingen gelaten overdag.😯 slapen gaat wel slecht en alleen op mij

3 maanden geleden

Reactie op Saar1705

Ben even benieuwd of jullie al bepaalde vaardigeheden door sprong 3 hebben ...
Meer woordzamh achter elkaar, schaterlachen, heel anders kijken naar objecten ( ze helemaal vloeiend kunnen bekijken) grijpen van dingen ( t shirt, bh bandje etc)

3 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Oh jeetje. Hoelang duurde sprong 3 bij jou? En wat zegt sprong 4 😢

3 maanden geleden

Volgens mij is ze uit de sprong nu? Van moeilijk in slaap komen en korte dutjes naar o.a. 2 dutjes van +2uur vandaag😮. En ze ligt nu weer lekker te slapen

3 maanden geleden

Reactie op Kimmyops

Oh jeetje. Hoelang duurde sprong 3 bij jou? En wat zegt sprong 4 😢
Een paar dagen maar.. Misschien een week. Sprong 4 schijnt 5 weken te kunnen duren en die sprongen daarna duren ook een aantal weken dus vandaar mijn besluit de verdere sprongen te negeren😂

3 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Een paar dagen maar.. Misschien een week. Sprong 4 schijnt 5 weken te kunne ...
5 weken?? Woow haha. Inderdaad een goeie keuze om het te negeren want 5 weken is wel heftig🥲

3 maanden geleden

Onze kleine is 10+2 en super huilerig vandaag tot bijna ontroostbaar aan toe 😞 hele korte slaapjes, veel kwijlen, op handen en vingers sabbelen, amper willen drinken, huilen als ze de borst of haar bedje ziet..

3 maanden geleden

Oh jee, ook hier aan de gang denk ik! Ze wil alleen nog maar bij ons liggen, huilt veel en slaapt niet meer door 😢. Ze is zich ook opeens heel erg aan het overstrekken steeds (en daarvan aan het gillen). Herkent iemand dat?

3 maanden geleden

Reactie op Kimmyops

5 weken?? Woow haha. Inderdaad een goeie keuze om het te negeren want 5 wek ...
Ja daar gaan wij ook niet aan meedoen hoor, sprong 3 is heftig genoeg 😂

3 maanden geleden

Reactie op MamavFleur

Ja daar gaan wij ook niet aan meedoen hoor, sprong 3 is heftig genoeg 😂
Snap ik! Ik vind het wel lastig om te herkennen welke sprong ze zou hebben of hebben gehad. Ik las dat de sprongetjes ook eerder of later kunnen komen dan staat aangegeven 🫠

3 maanden geleden

Omg ik denk dat wij ook in sprong 3 zitten sinds 3 dagen. Over het algemeen een kei makkelijke baby, maar deze dagen vind ik weer ff pittig. Tegelijk zie ik ook steeds nieuwe vaardigheden, dat is dan wel weer leuk (schaterlach, hele gesprekken, flink met de benen zwiepen om naar de zij te komen).

3 maanden geleden

Volgens de Oei ik groei app moet m'n dochtertje nog in sprong 2 zitten en begint sprong 3 pas over 4 dagen. Echter is ze met dutjes en in de avond zo aan het krijsen en zodra ze op schoot ligt is ze vertrokken, heel aanhankelijk dus, terwijl ze een makkelijke slaper was. Zou sprong 3 dan toch eerder gestart kunnen zijn? Van 1 en 2 hebben we niet veel gemerkt op de lastige dagen, wel de vaardigheden. Zijn er meer mensen bij wie het kindje voorloopt qua sprongen vergeleken met de app? Vind het zo sneu dat ze steeds zo huilt, hoop dat t snel klaar is..