1332 Reacties

één maand geleden

Reactie op Oktobermeisje

Die van mij lijkt in ene ook wat eenkennig te worden.. iemand die dat herke ...
Ja hoort bij de sprong. Is tijdelijk. Mijn dochter had er 1 week laat van. Ook als mensen te snel dichtbij kwamen vond ze opeens niet fijn. Dit heeft te maken met het feit dat ze leren wat afstand is.

één maand geleden

Reactie op Ronilla

Zeker, hier was het eerst een blokje van 3.5h uur (19.30-23h), maar daarna ...
Onze dochter is om 1800/1830 helemaal klaar met de dag en dan gaan we samen naar boven. Ligt er even aan of we douchen dag hebben maar meestal ligt ze tussen 1900 en 20;00 ergens in bed. Ik blijf dan ook boven en rond 2100 ga ik slapen. Op deze manier kan ik het volhouden.

één maand geleden

Reactie op Elin3000

Zijn er meer baby's hier die dus helemaal geen last hebben van de sprongetj ...
Halaluija to that! 🙏

één maand geleden

Hier is sprong 4 zojuist begonnen. Wat wij merken met onze normaal vrolijke, goed slapende baby: - Ze drinkt momenteel maximaal 100cc per voeding, waar zij normaal standaard 180 en soms zelfs 200 dronk. - Inslapen gaat moeilijker, we moeten haar weer actief wiegen en stimuleren om te gaan slapen. - Hazenslaapjes overdag, waar zij voorheen makkelijk 2 lange dutjes van 2-3 uur kon maken. - ‘S nachts eenmaal wakker (ik hoop dat het hierbij blijf, gezien ik de horrorverhalen lees). Voor nu lijkt het nog mee te vallen, maar we zitten nog maar 2 dagen in de sprong. Ben benieuwd of er mensen dit ook in het begin merkte en het daarna verergerde? Ik hoop zo dat het hierbij blijft, ook al merk ik duidelijk een innerlijke strijd bij onze kleine😅

één maand geleden

Reactie op Baby_0302

Hier is sprong 4 zojuist begonnen. Wat wij merken met onze normaal vrolijke ...
Het kan echt alle kanten op. Hier ging het van kwaad toch erger en een paar reacties terug in dit topic iemand die helemaal niks merkt aan haar kindje. Het kan allemaal en het is niet te voorspellen. Ik hoop natuurlijk voor jou dat het hier blij blijft😁

één maand geleden

Reactie op Loenie87

Het kan echt alle kanten op. Hier ging het van kwaad toch erger en een paa ...
Oh nee! Wat vervelend.. Hopelijk dat het snel allemaal bij iedereen meevalt. Het is een fase, dat moeten we ons beseffen maar het maakt het niet makkelijk😅

één maand geleden

Ppfff hij houdt niet op met huilen.... Terwijl hij nooit zoveel huilde 🫣

één maand geleden

Ik vind die 45minuten slaapjes overdag ook vermoeiend hoor. Ben dat niet gewend “normaal” zo 1,5 uur of 2a3 uur

één maand geleden

Reactie op nautic

Ik vind die 45minuten slaapjes overdag ook vermoeiend hoor. Ben dat niet ge ...
Hier overdag na 20-30 min wakker en dan alleen maar weer gaan slapen door te wiegen… Heb het gevoel dat we weer helemaal terug bij af zijn wat zelfstandig in slaap laten vallen betreft. Zal er wel bij horen?!?!

één maand geleden

Reactie op Meissie1990

Hier overdag na 20-30 min wakker en dan alleen maar weer gaan slapen door t ...
Hier ook een heel slechte dag na een heel slechte nacht. Slaapjes maximaal 30 minuten dus het wordt weer een dag met 5 tot 6 slaapjes😵‍💫 En dat met 4 maanden... Verder super ontevreden, het is snel huilen. Drinken is ook drama want ze is continu afgeleid. En oh ja, ze huilt niet, ze krijst🙈

één maand geleden

Reactie op Meissie1990

Hier overdag na 20-30 min wakker en dan alleen maar weer gaan slapen door t ...
Ja dat hoort er allemaal bij 🤣 echt probeer je er niet druk om te maken want de komende 10 jaar ga je nog vanalles meemaken wat betreft wel/niet slapen.

één maand geleden

Reactie op lovelife

Mijn dochter kan overdag ook zelfstandig in slaap vallen , in de nacht vind ...
Ah ja ik snap het. Fijn dat ze je met je hulp dan weer zo verder kan slapen, maar het zou natuurlijk lekkerder zijn als ze niet meer wakker wordt of het zelf kan. Gelukkig is alles maar een fase (die soms verdomd pittig zijn hehe).

één maand geleden

Reactie op saffiee

Ah ja ik snap het. Fijn dat ze je met je hulp dan weer zo verder kan slapen ...
Ja en lang🙈 Hier al 4 weken bezig, ben er wel een beetje klaar mee😵‍💫

één maand geleden

Hier wil hij opeens elke 2 uur drinken 's nachts terwijl er overdag 4 uur tussen zit!! Ik snap er niks van... is dit ook herkenbaar voor iemand??

één maand geleden

Reactie op Wilmaxx

Hier wil hij opeens elke 2 uur drinken 's nachts terwijl er overdag 4 uur t ...
Yes helaas wel 😭

één maand geleden

Reactie op Jessara

Yes helaas wel 😭
Hier ook..

één maand geleden

Reactie op Ronilla

Hier ook..
Welkom bij de club zal ik maar zeggen😭

één maand geleden

Reactie op saffiee

Ah ja ik snap het. Fijn dat ze je met je hulp dan weer zo verder kan slapen ...
Ja zeker waar hoor! Heb ook gedacht om te stoppen met het speentje, want daardoor is ze ‘s nachts afhankelijk van mij als ze wakker wordt. Terwijl voorheen als ze eenmaal sliep, spuugde ze haar speentje uit en hoefde ik die de hele nacht niet aan te bieden 🫠. Maar ze is nog zo klein .. en soms heeft ze echt de zuig behoefte nog.. ik ben al blij dat ik haar overdag zonder poespas op bed kan leggen en dat ze binnen 5 minuten slaapt zonder te huilen!

één maand geleden

Reactie op Loenie87

Ja en lang🙈 Hier al 4 weken bezig, ben er wel een beetje klaar mee😵‍💫
Erg hè, weet precies hoe je je voelt 🙈. Ik zit er gewoon echt tegenop om weeer een gebroken nacht te hebben vanaf 1.00/2.00 uur 🫠🫠🫠

één maand geleden

Sterkte allemaal ♥️ jullie doen het goed! Ik heb me een week geleden overgegeven aan bedsharen (volgens de veilig samen slapen regels). Starten in de co-sleeper lukt namelijk wel, maar na 50 minuten is ze wakker en is ze moeilijk te troosten. Dus dan naast me en in een C-houding om haar heen. Zo slapen we allebei en kan ze af en aan de borst pakken 😅