1332 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op MissLeonie
Fijn om hier herkenbare dingen te lezen. Uitgerekend 9 mei en op 10 mei geb ...
Onze zoon was laatst ‘s nachts ook paar nachten ineens klaarwakker. Bij ons toen ook na een uur weer gaan slapen. Gelukkig waren het maar drie nachten, daarna sliep hij gewoon weer door..
2 maanden geleden
Bijzonder dat ze opeens allemaal klaarwakker in de nacht zijn.....gekke sprong!
2 maanden geleden
Oeioei hier een oververmoeid baby die niet lekker in slaap komt, nog nooit zo gehad.
Na het douchen heel onrustig de fles op en daarna nog een half uur bezig geweest met lopen/staan/zitten; niks was goed. Heb haar een paar minuten geleden in bed kunnen leggen en zit nu met zweet in m'n snor te hopen dat ze zich niet ineens weer gaat omdraaien met dr ogen wijd open 😬
2 maanden geleden
Ons kindje drinkt nu ook stuk minder
Van 6/7 flessen
Ineenns naar 4 a 5 flessen. Na de sprong begonnen
En komt dus snachts en deze trend is doorgezet..
2 maanden geleden
Reactie op sunshine_
Pfoe we zitten echt in the trenches hier hoor, jeetje! Afgelopen nacht zo'n ...
Update: rest van de dag ging ook prut met slaapjes. Om 19.00 ging hij de nacht in, in z’n eigen bed zoals gewoonlijk. Maar hij dronk vandaag waardeloos en had dus eigenlijk een voeding te weinig gepakt. Dus net om 21.45 trokken we het gewoel en gejengel niet meer. Ik heb hem lekker aangelegd en hij heeft goed gedronken. Hij slaapt nu op mij en ik leg hem zometeen ouderwets lekker in de cosleeper. M’n moedergevoel zegt ook echt dat hij deze geborgenheid nu extra nodig heeft, dus dat ga ik hem gewoon geven♥️ Hopelijk gaat onze komende nacht wat beter.
2 maanden geleden
Mijn dochter van 14 weken zit volgens mij ook in sprong 4. Ineens mega huilerig, vecht nog meer tegen haar slaap dan eerst. Is ‘s nachts veeel vaker wakker en moet dan echt weer in slaap gewiegd worden terwijl eerst de tut vaak gewoon de oplossing was. En wil het liefste de hele dag tegen mij aangeplakt zitten..
Hoe lang duurde deze sprong bij jullie allemaal?
2 maanden geleden
Bij ons werkt het nunki lakentje erg goed. Onze dochter is een hele drukke slaper vanaf haar geboorte al gaan de beentje zowat de lucht in... Hey lijkt hier wel te helpen om haar iets meer rust te geven tijdens het slapen.
2 maanden geleden
Wat een nacht 🙈 om 18:00 willen slapen om vervolgens van 7 tot 22:00 te spoken en daarna zo onrustig de hele nacht. Dankbaar dat ze nog in de cosleeper ligt en zich liet troosten door een arm over haar benen en de speen want wat een onrust ! En die waterige spuugjes de hele dag door, soms veel soms niet willen drinken. Hopelijk boffen we met minder dan 6 weken regressie/sprong haha
2 maanden geleden
Mijn dochter van 14 weken zit volgens mij ook in sprong 4. Ineens mega huil ...
Nog bezig hier... Al een week of 2 (dochter is nu 15+1). De nachten gaan gelukkig weer redelijk, overdag is het keihard werken😅 Verzetten tegen dutjes en heel veel aandacht nodig hebben. Ze is moe en chagrijnig en heel hongerig.
2 maanden geleden
Die van ons is ook ontzettend hongerig. Het lijkt wel alsof ze opeens meer eten nodig hebben om de dag door te komen maar ho maar dat ze de fles die je dan ophoogt opdrinkt. ze komt liever sneller 🤣