4 Reacties
3 maanden geleden
Ik had hier de eerste keer dat ik ongesteld werd na de bevalling ook geen last van maar de 2de keer precies hetzelfde wat jij hebt! Ik heb uiteindelijk een mini tampon met een inlegkruisje gepakt en dit ging redelijk. Geen idee waarom het deze keer zoveel zeer deed want ik was wel een stuk heftiger ongesteld als de eerste keer..
3 maanden geleden
Jip, hier precies hetzelfde! Een schaal en droog gevoel. Ik heb vanwege urineverliesklachten onder behandeling bij de bekkenfysio en zij gaf aan dat ze aan de kleur van de huid kon zien dat het allemaal wat aan de droge kant is. Ze heeft me hiervoor doorgestuurd naar de huisarts. Ik heb creme gekregen daarvoor en verder sneet ik dagelijk Lanette creme (gewoon te krijgen bij het kruidvat). En dat maakt het iets beter (lees: een heel klein beetje, maar tampons doen steeds pijn…)
3 maanden geleden
Jaaaa heb ik ook echt vreselijk. Zelfs de ob met zo’n zacht laagje kan ik nu niet verdragen. Had het de vorige zwangerschap ook, maar toen was het na 2x ongesteld zijn geweest wel beter geworden. Hoop dat het nu ook snel over is 🤞