17 Reacties
4 maanden geleden
Deze vind ik echt geweldig: https://www.bonprix.nl/product/zwangerschapsshirt-voedingsshirt-zwart-wit-gestreept-929179/#image
4 maanden geleden
Ik heb zelf een aantal leuke blouses met knoopjes aangeschaft en idd ook wat jurkjes met knoopjes :)
4 maanden geleden
Ik volg, ben overal al zo'n beetje aan het kijken maar vind het niet gemakkelijk om iets te vinden wat makkelijk open kan
4 maanden geleden
Naast alle al gegeven tips: ik draag vaak borstvoedingshempjes of hemdjes die ik gemakkelijk naar beneden kan trekken. En dan een leuk shirtje erop. En die kan je natuurlijk uitkiezen op wat je nu leukk staat en lekker zit. En daarbij een leuke (korte) broek of rokje.
Tijdens voeden is het dan: shirt omhoog, hempje omlaag. Er is dan en geen blote buik en geen/nauwelijks blote borst te zien. Dus ook ideaal voor voeden in het openbaar of in aanwezigheid van anderen dan andere gezinsleden. Bevalt mij heel erg goed :-)
4 maanden geleden
Een goede verkoopster doet wonderen. Vandaag hier in het dorp super goed geholpen door een lieve verkoopster. We zijn samen een duur door de winkel gegaan en net zolang gezocht tot ik had wat ik zocht. Ik voelde me echt goed toen ik in de spiegel keek, terwijl ik helemaal niet blij ben met mijn lichaam nu.
Dus tip: stap een winkel binnen en vraag om hulp. Ik ben geslaagd bij Bluess Denim in Nijverdal
4 maanden geleden
Alles met een overslag. Zowel bloesjes als jurkjes. Wikkeljurken vind ik ook top.
Ik haal veel via vinden. Maar ook als je even Wikkeljurk googled vind je heel veel. Ik schuif dan gewoon mijn jurk aan de kant en voeden maar.
Heb echt 0 speciale voedings kledingstukken. Wil het na de tijd ook gewoon aankunnen.
4 maanden geleden
Heeel herkenbaar! Voedingskleding is het gewoon vaak (of eigenlijk altijd haha) niet. Ik draag ook vooral wikkeljurken en tops. Of veel met knoopjes. Ik ben onverwacht goed geslaagd bij MS mode. Ze hebben daar hele leuke jurken veelal met knoopjes of lage hals. En het accent op de juiste plek met een klein buikje 馃檭
Maar mijn grootste tip... ik heb laatst op vinted een voedingsdoek van Ilmaha gekocht. Een lange jurk zonder knoopjes of hoog gesloten kan nog steeds niet, maar verder hoef ik zoveel minder na te denken wat ik aan doe in het openbaar. Ik vind voeden in het openbaar super goed en mooi, maar nu voelt het voor mij nog comfortabeler en makkelijker 馃檪
Niet helemaal je vraag, maar wellicht voor iemand wel een tip 馃槉
4 maanden geleden
De jurken van ONLY draag ik veel, kan je makkelijk open knopen van boven! Heb ze zelf in allerlei kleuren, ideaal!
https://www.only.com/nl-nl/product/15191953_2161_880089/mouwuiteinden-met-omslag-lange-jurk
4 maanden geleden
https://www.gutsgusto.com/nl/product/maxi-jurk-met-bloemenprint-wit-paars/84596
Ik vind deze erg leuk! Hebben een drukknoopjes bij de borsten waardoor je die makkelijk naar beneden kan doen om te voeden met een wit spaghettibandhempje van de hema eronder.
Heb ze voor de zwangerschap gekocht, k on ze zelfs aan tijdens de zwangerschap en nu erna met de borstvoeding.
Vaak staat er uitverkocht, maar ze komen geregeld terug, heb ze zelf nu al 3 jaar! 馃グ
4 maanden geleden
Mijn tip via Vinted jurkjes met overslag/cross dress. Dit is een king louie ter voorbeeld:
https://images.app.goo.gl/D4dK5pX2eLdnF27n7
Bij mij zijn mijn borsten 2 cup groter geworden en deze model pas ik beter maar 1 maatje groter nog dan ik had voorheen. Ik heb ook nog een buikje en die valt door de plooitjes aan de zijkant een beetje weg. Je hebt hier veel verschillende soorten stoffen en kleuren van. Ook shirtjes met dit model.
4 maanden geleden
Draag nu veel linnen broeken (h&m bijvoorbeeld) met wijde blousjes of n zijden blouse
4 maanden geleden
Reactie op Zwangerjan2022
De jurken van ONLY draag ik veel, kan je makkelijk open knopen van boven! H ...
Oh ziet er heel fijn uit! Ik heb er gelijk 1 besteld en een ander lief jurkje.
Zag later dat bij die andere "mama" stond en een model met een buikje. Oeps. Zit vast lekker鉁岋笍馃ぃ