10 Reacties

3 maanden geleden

Ik volg even. Hier hetzelfde. 😊

3 maanden geleden

Bij de oudste ook gewoon tot 1jaar gegeven wel met 6 maand ongeveer naar nr2 gegaan

3 maanden geleden

Hier hebben ze geadviseerd om na 4 maanden langzaam te gaan proberen af te bouwen. Je kunt het dan mengen met de normale Hero dus bijv. wanneer je kindje 150+5 krijgt: 4 schepjes Hero comfort en 1 schepje normaal. Kijken hoe ze erop gereageerd en zo (indien mogelijk) steeds verder afbouwen.

3 maanden geleden

Reactie op Tamaraww

Hier hebben ze geadviseerd om na 4 maanden langzaam te gaan proberen af te ...
Het hoeft natuurlijk niet maar omdat het best prijzig is zeiden ze dat het in veel gevallen na een aantal maanden prima afgebouwd kan worden.

3 maanden geleden

Met onze oudste dochter rond 4 maanden afgebouwd kijken hoe het zou gaan. Rustig afgebouwd. Bijvoorbeeld eerste week 4 schepjes comfort en 1 schepje de Hero classic. Week daarna 3 om 2 . Daar ben ik bij mijn dochter een tijdje op blijven hangen. Omdat de verhouding andersom haar nog wel klachten gaf. Paar weken weer verder gegaan. Mengen kan je ook voor langere tijd doen

3 maanden geleden

Is er een reden dat je die voeding moet afbouwen? Wij gebruiken die ook en je hebt ook nog vervolg...??

3 maanden geleden

Ah Dankjulliewel voor jullie reacties! Ga denk ik wachten tot ze vier maanden gecorrigeerd is en dan proberen af te bouwen 😊

3 maanden geleden

Reactie op Maaike1810

Is er een reden dat je die voeding moet afbouwen? Wij gebruiken die ook en ...
Oh nee was gewoon een vraag en gewone voeding is wat goedkoper maar als het niet lukt ook geen probleem 😊

3 maanden geleden

Reactie op Maaike1810

Is er een reden dat je die voeding moet afbouwen? Wij gebruiken die ook en ...
Nee je hoeft dat niet te doen. Je kunt het proberen omdat het gewoonweg duurdere voeding is en het niet voor alle kindjes nodig is om het langer te gebruiken.

3 maanden geleden

Reactie op Tamaraww

Nee je hoeft dat niet te doen. Je kunt het proberen omdat het gewoonweg duu ...
Oh oke ik dacht al, kak mis ik iets ten aanzien van deze voeding hahah. Hier gaat ze er goed op dus dan gaan wij nog lekker door... Ik heb niet eens op de prijs gelet, maar die neem top neem ik ff mee! 😉😃