10 Reacties

4 maanden geleden

Heb ik dus ook precies tzelfde alleen wij hebben het niet onveilig gedaan. Kans is denk wel klein maar er is alsnog een kans

4 maanden geleden

Reactie op carmenflower

Heb ik dus ook precies tzelfde alleen wij hebben het niet onveilig gedaan. ...
Jaaa. Heb jij al een tweede test gedaan?

4 maanden geleden

Je menstruatie kan best wat onregelmatig zijn op het begin

4 maanden geleden

Mijn menstruatie na de eerste menstruatie kwam een week later. Hadden het ook onveilig gedaan dus was ook in “paniek” 🤭

4 maanden geleden

Reactie op Adriana-25

Je menstruatie kan best wat onregelmatig zijn op het begin
Jaa ik lees dat het vaak voorkomt maar toch.... Hahaha een klein non beetje paniek

4 maanden geleden

Mijn menstruatie na de eerste menstruatie kwam een week later. Hadden het o ...
Hmmm. Nou maar hopen dat ik mij geen zorgen hoef te maken. Het is welkom. Zeker en altijd. Maar misschien op een ander moment....

4 maanden geleden

Ik werd 4 weken na de bevalling weer ongesteld. De verloskundige waarschuwde me dat het na die menstruatie makkelijk een hele tijd weg kon blijven. Als m’n cyclus meteen weer normaal was geweest had ik 2 weken geleden weer ongesteld moeten worden en dat is niet gebeurd. En ik kan niet zwanger zijn🙃 Dus ja: dat is normaal 😄

4 maanden geleden

Reactie op sunshine_

Ik werd 4 weken na de bevalling weer ongesteld. De verloskundige waarschuwd ...
Heb jij ook dan wel de hele tijd een soort menstruatie achtige last van je buik? Dus krampen Etc. Niet heeel erg, maar wel dat je denkt. Oh nu word ik het

4 maanden geleden

Na mijn 2de bevalling was ik erg onregelmatig. Na 5 maanden weer zwanger anticonceptie faalde, dacht na berekenen niet in de vruchtbare dagen te zitten maar nu een zoontje van 6 weken. Je kan nog wat kanten op. Probeer het wel los te laten, van de eventuele stress kan je menstruatie ook uitblijven.

4 maanden geleden

Reactie op 2022J

Heb jij ook dan wel de hele tijd een soort menstruatie achtige last van je ...
Niet de hele tijd, maar af en toe zit er wel zo’n dag tussen. Ik wacht het maar even rustig af haha