13 Reacties

4 maanden geleden

Hi! Onze dame sliep ook nooooooit s avonds en was dan altijd beneden bij ons. Na de fles van half 11/11u sliep ze vanaf een week of 6 wel de nacht door. Nu slaapt ze sinds deze week ook de avonden. We voeden haar rond half 7/7 uur en vanaf half 8/8u slaapt ze dan in haar eigen bedje. Om half 11/11u maken we haar wakker voor de laatste fles en dan slaapt ze tot half 6 gemiddeld (eerder wel half 7/ half 8, maar nu ze 's avonds al slaapt is ze 's ochtends eerder). Ze is nu 10 weken oud. Ik zou zeggen, houd hoop, mogelijk komt het bij jullie ook snel!!

4 maanden geleden

Bij ons is de laatste voeding rond 1900/2000!daarna slaapt ze tot ong 0200-0300 dan voeden en dan tot ong 0630.

4 maanden geleden

Hier ook altijd die tijd een wakker kind. Sinds een paar dagen lukt het ons na de fles van 18/19 uur en de wakkertijd in eigen bed te laten slapen. Dit gaat nog wel met veel moeite! Wij hebben gemerkt dat ze overdag de speen niet nodig heeft maar dat deze dan wel werkt!

4 maanden geleden

Heel herkenbaar. Onze kleine, nu bijna 7 weken, heeft precies hetzelfde. In de eerste weken zelfs tot 1 of 2 uur wakker. Gelukkig gaat hij nu wel slapen rond 11 uur als we hem in zijn bedje leggen. Ik ga vaak al eerder slapen en mijn man blijft dan wakker en doet de voeding tussen 11 en 1 uur (hangt er net vanaf wanneer hij gevoedt is of honger heeft). Ik pak dan juist de voeding vroeg in de ochtend zodat mijn man dan wat langer kan slapen. De kleine komt altijd nog snachts tussen 3 en 4 uur, die pakken we samen.

4 maanden geleden

Het is herkenbaar. Wij hebben dit ook een poos gehad. Onze dochter (nu 7 weken) was flink onrustig 's avonds. Ze was veel aan huilen, deed mini slaapjes, viel in de draagzak uiteindelijk wel in slaap maar werd daarna weer wakker, dan weer wat drinken. Dit kon doorgaan tot een uurtje of 23.30 uur a 0.00 uur. Nu opeens sinds 3 dagen valt ze tussen 19.45 en 21.00 uur in diepe slaap. Wij hebben voor ons gevoel niet echt iets anders gedaan. Het onrustige gedrag laat ze trouwens nu ook nog wel zien voordat ze in slaap valt.

4 maanden geleden

Hier was het ook zo maar ik heb m'n dochtertje wel laten huilen.. wel door steeds er naar toe te gaan om even te troosten. Sindsdien kost slapen in bed geen moeite meer..

4 maanden geleden

Volgensmij is dat wel normaal dat kindjes dan onrustiger zijn. Mijn ervaring is dat dit vanzelf opeens stopt, tot die tijd geniet ik er maar van dat ze lekker nog beneden zijn!

4 maanden geleden

Mijn kindje is ‘s avonds ook heel onrustig en huilerig… vandaag is hij 7 weken. Ik accepteer het maar en houd hem bij me! Het wordt vanzelf vast wel weer beter :)

4 maanden geleden

Hier ook gehad vanaf een week of 3. Hij is nu 7 weken en sinds afgelopen week gaat het eigenlijk ineens wat beter. Hij valt nu tussen 20.30 en 21.30 in slaap. Soms wordt hij nog wel wakker voor voeding rond 23 uur maar anders laat ik hem slapen

4 maanden geleden

Hier herkenning met onze dochter van 6 weken, kan het mij ook niet herinneren bij mijn zoontje van 1.5 hoe het daarbij was. Het zal wel een fase zijn😆

4 maanden geleden

Jep, hier ook! Hij is meestal wakker vanaf ongeveer 16.30u tot ongeveer 22.00u. slaapt dan de nacht wel aardig goed door moet ik zeggen, soms 1 voeding. Gisteravond had hij wel een dutje gedaan tot 18.30u en toen ging hij om 23.30u pas weer slapen 🥴. De rest van de dag slaapt hij best goed en ook in eigen bedje, maar die avond is al vanaf dag 1 zijn wakkertijd.

4 maanden geleden

Herkenbaar 7+2 weken oud. Slaapt daarna van 23;15 tot 5:3O. Clustert ontzettend in de avond. Enige wat helpt is in de avond een wandeling te maken. Overigens niet altijd zit in 😉

3 maanden geleden

Hoe gaat het nu Lisa? Hier was het opeens over, dus mocht je er nog middenin zetten. Houd hoop, het kan zo opeens voorbij zijn🍀🤞🏻