10 Reacties

3 maanden geleden

Ik ben nooit zo van rekken, dus ik zou persoonlijk gewoon de avondvoeding laten en kijken wat hij doet. Ik maak mn zoontje nooit wakker voor een fles, maar ik rek ook nooit. Ik volg hem, als hij honger heeft krijgt hij een flesje. Hij zit nu op 4x180ml

3 maanden geleden

Reactie op Marenne

Ik ben nooit zo van rekken, dus ik zou persoonlijk gewoon de avondvoeding l ...
Bedoel ook eigenlijk niet rekken maar niet wakker maken voor een voeding, wat ik tot nu toe wel deed. dus zowel om 10 als om 13 als om 16 maak ik hem er telkens wakker voor..

3 maanden geleden

Bedoel ook eigenlijk niet rekken maar niet wakker maken voor een voeding, w ...
Als hij wakker wordt voed ik hem vaak redelijk direct want hij heeft niet zon lange wakkertijd nog.

3 maanden geleden

Mijn dochter is ook 8 weken oud en heeft hetzelfde ritme. Wij zijn sinds deze week naar 5 voedingen, overdag om de 4 uur en een droomvoeding rond 22.30u. Je hebt kans als je de droomvoeding weglaat dat hij s'nachts eerder gaat komen? Ben benieuwd wat je gaat doen en hoe je kindje erop reageert.

3 maanden geleden

Reactie op Eerstekindje2024

Mijn dochter is ook 8 weken oud en heeft hetzelfde ritme. Wij zijn sinds de ...
Ik was hier ook bang voor, gaf mijn zoontje altijd om 23:00 nog een fles. Toen ging ik die weglaten om te kijken wat er gebeurde en hij slaapt gewoon precies evenlang als ervoor. Dus het hoeft zeker niet zo te zijn! 😉 hopelijk voor haar ook niet

3 maanden geleden

Reactie op Marenne

Ik was hier ook bang voor, gaf mijn zoontje altijd om 23:00 nog een fles. T ...
Hoe laat leg je je zoontje te bed? Ik heb namelijk ook nog een droomvoeding om 23:00 waarvan ik benieuwd ben of ik die ook kan weg laten.

3 maanden geleden

Ik heb die “droomvoeding” nooit gegeven. Maar ik slaap ook zelf om 21uur al.. dus persoonlijk zou ik eerst die overslaan en kijken wat er gebeurt. Hopelijk slaapt hij dan het zo lang door

3 maanden geleden

Hier baby 12 weken en slaapt van 19 tot 6 (soms langer) en ik geef ook 4x 180 want anders kom ik echt niet uit overdag qua tijd

3 maanden geleden

Bij ons slaapt ze ook evenlangndoor zonder de droomvoeding. Laatste voeding is dus om 19:00 u en dan komt ze rond 4 u snachts weer. Ideaal!

3 maanden geleden

Ga denk ik die van 23 uur een keer overslaan en zien wat er gebeurd. Gisteravond dronk hij toch al weer minder en vanochtend gewoon dezelfde tijd. Hij was niet meer wakker te krijgen dus ook een beetje frustrerend als ik ervoor wakker blijft en hij toch nauwelijks drinkt.. Denk dat die het meest natuurlijk is nu te laten vervallen. Zal wel een beetje afbouwen, in de zin van elke dag een paar minuten minder laten drinken, want anders trekken mijn borsten het mogelijk niet ;)