62 Reacties

4 maanden geleden

Wat een leuk idee ! Vandaag dochter voor het eerst een heel slaapje boven gelegd. Normaal slaapt ze bij me of in de buurt. Vond het erg spannend 😅 maar ze heeft heerlijk geslapen 💪🏻

4 maanden geleden

Reactie op Debs14

Wat een leuk idee ! Vandaag dochter voor het eerst een heel slaapje boven ...
Oh heerlijk! Ik kijk er naar uit om iig weer 1 kind te hebben met dutjes in bed. Maar meneer laat zich helaas geen enkel moment weg leggen. Zelfs s nachts niet 🙈

4 maanden geleden

Reactie op Debs14

Wat een leuk idee ! Vandaag dochter voor het eerst een heel slaapje boven ...
Wat goed! Hoe heb je dit aangepakt haha kan de mijne nog niet wegleggen..

4 maanden geleden

Wat leuk! Vandaag heb ik me fit gevoeld, omdat mijn 4 weken oude kleine al 2 nachten op rij doorgeslapen heeft. Wellicht reken ik me rijk en was dit ‘eenmalig’, maar ik voel me herboren! Denk aan alle mama’s die ‘s nachts extra liefde moeten geven aan hun kleintje(s) 🫶🏽

4 maanden geleden

Vandaag heb ik voor het eerst uitgeslapen sinds de kleine 2 maanden geleden geboren is. Hij heeft vannacht voor het eerst de hele nacht doorgeslapen! 8 hele uurtjes! Hopelijk komende nacht ook haha. Leuk idee een topic als dit!

4 maanden geleden

Leuk topic! 🫶🏻 Vandaag heb ik voor het eerst in een openbare plek borstvoeding gegeven, viel me alles mee ☺️

4 maanden geleden

Reactie op Anoniempje07

Wat goed! Hoe heb je dit aangepakt haha kan de mijne nog niet wegleggen..
Dankje! Ze was al een beetje in slaap gezakt maar wel wakker weggelegd. Stofzuiger playlist aan op spotify 😂 in de cosleeper gelegd en m'n hand op haar buik gelegd. En af en toe shhhh geluiden als ze wat onrustig werd. Duurde 10 minuutjes voor ze vertrokken was 😁 Ben het nu weer aan het proberen maar ze maakt zichzelf steeds wakker met haar bewegingen 😅

4 maanden geleden

Vandaag heb ik, na een aantal weken noodgedwongen fulltime kolven, voor het eerst een hele dag borstvoeding gegeven aan mijn kindje 🥰.

4 maanden geleden

Vandaag heb ik bijna niks kunnen doen wat ik wilde, omdat de kleine de hele dag fussy was. Gelukkig kon mn vriend het in de avond overnemen en heb ik een beetje kunnen gamen 😅

4 maanden geleden

Vandaag ben ik begonnen met mijn zoon boven te leggen voor de slaapjes. Tot nu toe gaat het goed 🥰

4 maanden geleden

Met de kleine en mijn vriend naar het tuincentrum geweest. 3e uitje als gezin en ging zo goed! Daarna heeft hij 6 uut lang op mij gelegen en geslapen in zijn kamertje. Hopelijk slaapt hij vannacht goed

4 maanden geleden

Vandaag heb ik voor het eerst de draagzak uit de verpakking gehaald, me doorheen de handleiding geworsteld en mijn bijna 4 weken oude zoontje er in gedragen. Het was heerlijk, hij sliep uren op me en ik heb ook even een rondje door de supermarkt gelopen (geparadeerd 😅) met hem in de draagzak. Het regende de hele tijd pijpenstelen, dus een ander uitstapje zag ik nog niet zitten.

4 maanden geleden

Reactie op Emer

Vandaag heb ik voor het eerst de draagzak uit de verpakking gehaald, me doo ...
Wat goed!! Welke draagzak heb je?

4 maanden geleden

Reactie op Doperwtje

Vandaag ben ik begonnen met mijn zoon boven te leggen voor de slaapjes. Tot ...
Hoe pak je dit aan? 😭

4 maanden geleden

Reactie op Debs14

Dankje! Ze was al een beetje in slaap gezakt maar wel wakker weggelegd. S ...
Wat knap! Herkenbaar van die bewegingen, was het je uiteindelijk nog gelukt?

4 maanden geleden

Vandaag heb ik een nacht van 9 uur achter de rug met maar 1 moment eruit voor een voeding! Om 22:00u sliepen dochter en ik allebei en ik ben door het voedingsmoment van 23/24u die mijn vriend doet volledig heen geslapen. Ben om half 2 even wakker geweest, zag een slapende baby en het tijdstip dus daarna weer in slaap gevallen. Wakker geworden van een rommelende baby, keek op de klok en het was al 5:00u! En dat terwijl ze normaal gesproken zich altijd wel rond 3:00u meldt. Om 6:00u lagen we allebei weer in bed en om 7:30u werd ik vóór mijn baby en dreumes wakker. Voel me herboren (en dat komt goed uit met sprong 1 die volle bak gaande is sinds gisteren 😂)!

4 maanden geleden

Voor het eerst sinds mijn keizersnede van 4,5 weken geleden een was gedaan 🎉. Mijn man heeft er heel goed op gelet dat ik de eerste 4 weken echt niks deed in het huishouden zodat ik goed kon herstellen maar het eerste stapje naar weer gewoon is toch ook wel heel erg fijn

4 maanden geleden

Vandaag gaat de kleine man voor het eerst op zijn eigen kamer slapen s nachts nachts. Hij is 5 weken. De oudste was 5 dagen 😅. Maar ik merk dat ik al wakker word ruim voordat hij zelf echt goed wakker word voor voeding. Hopelijk slapen we allemaal zo beter en met minder voedingsmomenten snachts 🤞

4 maanden geleden

Mijn dochter van 8 weken heeft vandaag maarliefst 3 slaapjes gedaan in de box zodat ik mijn handen even vrij had. White noise voor het eerst geprobeerd en dat werkte super.

4 maanden geleden

Reactie op Anoniempje07

Wat goed!! Welke draagzak heb je?
Ik heb een baby Björn draagzak. Die zie ik nooit langs komen op het forum, het lijkt wel of niemand die heeft, maar ik ben er erg tevreden mee. Hij blijft goed stevig zitten en de baby zit ook goed. Sinds die eerste keer al elke dag gebruikt.