62 Reacties
4 maanden geleden
vandaag had mevrouw een spuitluier waar de maxicosi van mocht meegenieten🙂, en aangezien ik te eigenwijs was om de luiertas opnieuw te vullen met extra kleertjes etc had ik alleen een extra jurkje bij (zonder romper) die nog een beetje nat was van de was. dus die snel aangedaan maar even naar de zeeman gelopen omdat ik nog een gratis romper mocht uitzoeken, toen weer terug gegaan om die romper aan te doen en vervolgens naar de bristol in een pashokje om haar te voeden (bv) 🥲
dus m’n leerpunt van vandaag was altijd checken of ik een extra romper heb😂
3 maanden geleden
Vandaag even met de peuter van net 2 op date geweest naar de dikkie dik film. Heel fijn om even duidelijke 1 op 1 quality time te hebben met mijn eerste zoontje.
Papa voor het eerst een langere tijd alleen met de baby. Zag hij erg tegen op omdat hij nog niet altijd lekker door heeft hoe hij de baby stil moet krijgen, maar hij vond het meevallen gelukkig.
3 maanden geleden
Vandaag postpartum nesteldrang😂😅. Ik ben alles aan het kant aan het maken en alles moet weg.😂😂😂
3 maanden geleden
Reactie op Babymei24
Wat leuk! Mag ik vragen hoe het ging met een kleintje in de bios? Ik wil oo ...
Heel goed. Ik was er ook een beetje bang voor of hij te jong zou zijn. Maar in de geboortegroep van de oudste waren er meerdere al geweest, dus vanochtend besloten het ook te wagen.
Het is me echt meegevallen. Vanuit de film word er ook aangemoedigd mee te zingen, klappen en roepen etc. De laatste 10 min kon mijn zoontje niet meer stil zitten, maar heb ik hem lekker door de zaal laten rennen. Er zaten alleen maar mensen met kinderen tot max 6 jaar
3 maanden geleden
Vandaag ben ik samen met dreumes en baby naar de speeltuin gewandeld. Opzich niet nieuw, we gaan wel vaker naar de speeltuin, supermarkt of een cafe als we zonder partner thuis zijn, maar dan gaan de kiddo’s áltijd in de duo-wagen zodat iedereen op z’n plek blijft 😂. Nu met baby in draagzak en dreumes zelf laten lopen. Een risico, want dreumes wil vaak getild worden en dat kan niet met een draagzak, maar het ging heel erg goed! Lekker het tempo van dreumes gevolgd en baby bleef keurig slapen, zelfs voorbij haar voedingsmoment. Dreumes helemaal gelukkig, dus mama ook 😌
3 maanden geleden
Vandaag ben ik voor het eerst met de meisjes alleen en vind het ergens wel goed te doen maar soms komt alles tegelijk en dan raak ik compleet overprikkeld
3 maanden geleden
Reactie op Ab itsme
Met het gezin op vakantie! Men wat een volksverhuizing blijft dat. Met 2 ki ...
Geniet van jullie vakantie! Hopelijk hebben jullie fijn weer!