In de geboortegroep van mijn oudste hebben we dit topic ook met daarin allerlei dingen die we op onze kleintjes vandaag gedaan hebben. Grote of kleine overwinningen, tegenslagen, stappen wat je ook wilt delen. Wellicht ook leuk in deze groep.
Ik zal zelf aftrappen:
Vandaag ben ik begonnen met het afbouwen van de borstvoeding na 4 weken. Ik ben helemaal klaar met het gefriemel aan mijn lijf 😅.
Voor het eerst alleen thuis tijdens bedtijd van de peuter met beide kids. Dus hem samen met de baby naar bed gebracht. Ik zag er tegen op, maar ging echt super.
Nog bedankt voor de moed om te gaan! We zijn vandaag geweest en het was zo leuk!! Het viel wel mee omdat de hele zaal leeg was, we waren dus samen met mijn moeder lekker aan het kletsen tijdens de film (ik vooral slapen) 😴
Kindjes liggen beide op bed nu, nog even was ophangen en slapen, ben zo moe…
Met mijn dreumes en baby alleen naar de kinderboerderij geweest. En nu ligt de dreumes al 3,5 uur te slapen dus ik heb even heerlijk 1 op 1 tijd gehad met de baby😁
Live beelden: vandaag heb ik een koffietje in de tuin gedaan omdat de baby na een flinke wandeling door de stad besloot haar dutje in de wagen door te trekken. Al zo’n 2 uur! Voel me een gezegend mens, haha.
Vandaag weer terug van vakantie. Kleine ligt gelukkig lekker te slapen in de box. Peuter is weer helemaal blij met al het speelgoed wat hij hier tot beschikking heeft. Manlief en ik kunnen de verhuizing weer uitpakken én daarna speelgoed van de peuter weer opruimen 😅
Vandaag heb ik een vrije dag genomen ,omdat ik jarig ben. Kids zoals gewoonlijk op woensdag naar opa en oma met het idee om heerlijk de hele dag bij te slapen. Maar op de momenten dat ik heerlijk rustig kan slapen ,lukt dat niet meer. Voorheen nooit problemen mee gehad en heb nu toch een aardig slaaptekort💤🫤
Heb ik ook gehad! Naar is dat he... Bij m'n oudste bloedde het een keer zo erg dat ik ermee naar de huisarts ben gegaan en hij een hechtpleister kreeg 😭
Vandaag was ik het slaapdrama zat, heb ik het meissie wakker in haar bedje gelegd en ben ik gaan douchen.. en wat denk je? Het meissie sliep gewoon in zonder te huilen en slaap nu al zeker een cyclus 🥳