62 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Ab itsme

Gewoon lekker doen
Nog bedankt voor de moed om te gaan! We zijn vandaag geweest en het was zo leuk!! Het viel wel mee omdat de hele zaal leeg was, we waren dus samen met mijn moeder lekker aan het kletsen tijdens de film (ik vooral slapen) 😴 Kindjes liggen beide op bed nu, nog even was ophangen en slapen, ben zo moe…

3 maanden geleden

Reactie op Babymei24

Nog bedankt voor de moed om te gaan! We zijn vandaag geweest en het was zo ...
Ah goed om te horen!

3 maanden geleden

Vandaag ben ik met onze baby naar het strand geweest. Hij was alleen maar aan het lachen, zo heerlijk

3 maanden geleden

Vanochtend is ons zoontje wezen wennen op de opvang. Toch gek ineens een ochtend zonder kleintje maar alles was goed gegaan dus heel fijn!

3 maanden geleden

Gisteren zijn we voor het eerst met zijn viertjes ‘s avonds uit eten geweest! Ging heel goed ☺️

3 maanden geleden

Vandaag heb ik net 1,5 uur geslapen omdat mijn zoontje even bij mijn schoonmoeder mocht spelen🤩 Ik wacht nog even met ophalen haha

3 maanden geleden

Paspoort van mn kindje opgehaald!

3 maanden geleden

Met mijn dreumes en baby alleen naar de kinderboerderij geweest. En nu ligt de dreumes al 3,5 uur te slapen dus ik heb even heerlijk 1 op 1 tijd gehad met de baby😁

3 maanden geleden

Live beelden: vandaag heb ik een koffietje in de tuin gedaan omdat de baby na een flinke wandeling door de stad besloot haar dutje in de wagen door te trekken. Al zo’n 2 uur! Voel me een gezegend mens, haha.

3 maanden geleden

Vandaag weer terug van vakantie. Kleine ligt gelukkig lekker te slapen in de box. Peuter is weer helemaal blij met al het speelgoed wat hij hier tot beschikking heeft. Manlief en ik kunnen de verhuizing weer uitpakken én daarna speelgoed van de peuter weer opruimen 😅

3 maanden geleden

Vandaag voor het eerst de kleine echt in zijn eigen bedje zijn dutjes laten doen. Game changer! Hij slaapt zoveel beter nu!

3 maanden geleden

Vandaag ben ik naar de bekkenbodemfysio gegaan en heb gelukkig gehoord dat ik geen verzakking heb! Dat vermoeden had ik

2 maanden geleden

Vandaag een kind dat rolt 🙈🥳. Meneertje is 14 weken oud ... hij mocht niet net zo snel als zijn broer zijn, dus is hij nog sneller 🙈

2 maanden geleden

Vandaag heb ik een vrije dag genomen ,omdat ik jarig ben. Kids zoals gewoonlijk op woensdag naar opa en oma met het idee om heerlijk de hele dag bij te slapen. Maar op de momenten dat ik heerlijk rustig kan slapen ,lukt dat niet meer. Voorheen nooit problemen mee gehad en heb nu toch een aardig slaaptekort💤🫤

2 maanden geleden

In de vinger van mijn baby geknipt 😭

2 maanden geleden

Reactie op Liene91

In de vinger van mijn baby geknipt 😭
Heb ik ook gehad! Naar is dat he... Bij m'n oudste bloedde het een keer zo erg dat ik ermee naar de huisarts ben gegaan en hij een hechtpleister kreeg 😭

2 maanden geleden

Reactie op Ab itsme

Vandaag weer terug van vakantie. Kleine ligt gelukkig lekker te slapen in d ...
Ik ruim niets meer op, kost allemaal veel te veel tijd 😂

2 maanden geleden

Vandaag was ik het slaapdrama zat, heb ik het meissie wakker in haar bedje gelegd en ben ik gaan douchen.. en wat denk je? Het meissie sliep gewoon in zonder te huilen en slaap nu al zeker een cyclus 🥳

2 maanden geleden

Vandaag heeft onze kleine man zijn eerste prikjes gehad. Ben benieuwd of hij er bijwerkingen van krijgt 😱

2 maanden geleden

Vandaag voor het eerst geen nachtvoeding hoeven geven 🥳 en dus van 20 tot 6.30 geslapen