37 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Taurus1994

Hoevaak komt jullie kleine trouwens? Mijne echt nog om de 2/3 uur.. ze is a ...
Same.. vannacht en gisternacht ook ineens al na 1,5😴😴

4 maanden geleden

Reactie op Kimberley287

Aan het begin van de avond slaapt ons zoontje eerst in de cosleeper en ‘s n ...
Ik heb dit dus ook, na 3/4 uur belanden we samen in een diepe slaap! Toch vind ik het soms best spannend als ik wakker word omdat ik het dan echt niet door heb gehad dat ik in slaap viel. Wat zijn over het algemeen de regels van veilig samen slapen? Of gaat een moeder dit makkelijk af omdat we gewoon van alles wakker worden?😆

4 maanden geleden

Reactie op Lace

Een groot kussen is juist gevaarlijk met samen slapen 😌 Misschien fijn om ...
Ah ik zie het nu, ga meteen even kijken of ik het wel goed doe 🙈

4 maanden geleden

Reactie op ElmH

Van mij in de nacht na zo’n 4 uur. Vanochtend vervolgens ook weer om 05.00, ...
Ik voed ook vaak zittend! Daarna snel boertje en verder slapen

4 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Mijne is ook 8 weken en ik heb haar vannacht na 8 uur zelf maar gepakt🙈 Af ...
Haha gelukkig soms twijfel ik omdat andere baby’s doorslapen nou mijne totaal niet. Ze hapt zo goed aan dus het voeden gaat vaak snel en chill.

4 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Voedingskussen tussen je knieën en langs je rug hielp bij mij aardig. En va ...
Ik heb een 1,80 bed maar een té diep slapende man om dat te durven. Daarom slaapt hij nu op de bank, maar ik mis hem haha. Dus ben nu wel aan het proberen in de nacht baby terug in bed te leggen, al slaapt hij gewoon zo zo zo veel beter samen…

4 maanden geleden

Reactie op ElmH

Ik slaap ook samen. Mijn man ligt naast me in bed, en als ze tussen ons in ...
Ik durf haar niet tussen ons in te leggen, mijn vriend slaapt extreem diep hij wordt zelfs niet wakker als ze huilt. Daarom doe ik de nacht ook alleen. Ik slaap in de ochtend door, hij neemt haar mee vanaf 5/6/7 uur en dan slaap ik nog 2 of 3 uurtjes op mijn andere zij. Ik krijg vooral last van mijn rug

4 maanden geleden

Reactie op Babymei24

Ik heb een 1,80 bed maar een té diep slapende man om dat te durven. Daarom ...
Ik wissel niet van kant, de baby ligt aan mijn kant met de cosleeper naast het bed als veiligheid. Ik vertrouw mijn vriend niet dat hij niet op haar rolt haha

4 maanden geleden

Reactie op Taurus1994

Ik wissel niet van kant, de baby ligt aan mijn kant met de cosleeper naast ...
Nee precies, dat heb ik ook. Al ga ik zelf vaak aan de andere kant van het bed liggen wanneer baby weer slaapt. Maar vanavond toch poging 3 op een nacht in de wieg😂

4 maanden geleden

Reactie op Babymei24

Nee precies, dat heb ik ook. Al ga ik zelf vaak aan de andere kant van het ...
Haha lukt bij mij ook niet de hele nacht hoor, vaak alleen het begin.

4 maanden geleden

Reactie op Taurus1994

Ik wissel niet van kant, de baby ligt aan mijn kant met de cosleeper naast ...
Hoe lig je dan als ik vragen mag? Ik lig in maternale houding en baby ligt op haar rug tegen me aan, wang tegen mijn borst, voeten tegen mijn (opgetrokken) bovenbeen. Mijn bovenarm ligt zeg maar in een 90 graden hoek met mijn bovenlijf. Knappe man die dan op mijn baby kan gaan liggen zonder dat ik er wakker van wordt🙈

4 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Hoe lig je dan als ik vragen mag? Ik lig in maternale houding en baby ligt ...
Jaa ik lig precies hetzelfde! Ja geen idee maar ik ben er toch bang voor. Maar mijn vriend slaapt soms ook met zn arm half in de lucht of in een rare houding. Ben gewoon bang dat hij haar per ongeluk een klap geeft ofzo 😂 maar dat is voor iedereen natuurlijk anders

4 maanden geleden

Reactie op Taurus1994

Jaa ik lig precies hetzelfde! Ja geen idee maar ik ben er toch bang voor. M ...
Oh ja dan snap ik het. Mijn man ligt meestal ingebakerd in zijn eigen deken haha😂 Dus geen rondvliegende ledematen.

4 maanden geleden

Hoe stevig zijn jullie matrassen? Ik las dat daar ook bepaalde eisen aan zijn?

4 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Peuter en baby samen in bed kan wel hoor, als jij als moeder maar tussenin ...
Hahah dat laatste is zo herkenbaar, ik denk elke nacht van nu stop ik hem in de cosleeper! maar ben vaak zo moe dat ik toch maar liggend voed en dan vallen we in slaap 🤣

4 maanden geleden

Slaapt jullie kindje weleens op zijn of haar buik?