5 Reacties

3 maanden geleden

Hoi hoi! Het kan zeker zijn dat hij verdrietig is omdat hij wat minder aandacht krijgt. Echter leven honden wel erg in het moment en als je alleen met hem bent/speelt/wandelt zou het logisch zijn als hij dat wel enthousiast reageert. Loopt hij zonder baby opeens trager ook tijdens de wandeling? Waar hij normaal zin in had? Eet hij nog even goed? Zie je veranderingen in zijn gewicht of andere dingen? Het zou namelijk ook heel goed kunnen dat hij zich niet lekker voelt en dat het niets met de baby te maken heeft

3 maanden geleden

Wat ik hier doe trouwens als tip: Als ik of mijn vriend alleen de deur uit gaan en het is mogelijk, nemen we de hond mee voor wat quality time. Ook mee naar terrassen en naar vrienden enzo Als ik beneden kom leg ik even de baby weg om de hond uitgebreid te knuffelen. Het likken hebben wij hier ook.. sneu om het te moeten corrigeren maar ik doe dat ook

3 maanden geleden

Pfff precies hetzelfde hier:(, voel me zo schuldig kan er zelfs om huilen. Ik lees mee voor de tips

3 maanden geleden

Reactie op Leannah

Hoi hoi! Het kan zeker zijn dat hij verdrietig is omdat hij wat minder aand ...
bedankt voor je reactie! Nee tijdens de wandelingen is hij vrolijk! Hij eet slechter, maar dit zie ik wel vaker bij hem en dit kan nu bijv ook door het weer komen. Het is vooral dat hij niet meer mee rent en blij reageert als ik hem enthousiast probeer te maken voor iets en hij vooral veel ligt en slaapt.. normaal volgde hij me overal en nu zondert hij zich ook veel af. Het maakt me zo verdrietig en ik hoop echt dat het beter wordt.. en dat hij niets onder de leden heeft.. dat zou ook inderdaad kunnen

3 maanden geleden

Zou het niet van de warmte kunnen zijn,