11 Reacties

4 maanden geleden

Wij zijn overgestapt van Nutrilon naar Hero comfort+. Ik weet niet perse of ze het lekkerder vind maar ze doet het er wel beter op! En de ontlasting gaat beter dan met nutrilon. De verborgen reflux is hier ook minder van geworden

4 maanden geleden

Wij zijn van Hero naar Nutrilon over gestapt vanwege die redenen. Sindsdien gaat het veel beter. Wij gebruiken daarbij ook Sab simplex en de kipkep. En hoor veel mensen over probiotica, misschien is dat wat. In Hero schijnt meer suiker te zitten dus misschien is het daarom "lekkerder".

4 maanden geleden

Zowel de ouste als nu de jongste deden t niet goed op nutrilon maar wel op de hero (comfort+AR) veel minder krampjes

4 maanden geleden

Wij zijn overgestapt van Nutrilon naar Hero comfort+. Ik weet niet perse of ...
geleidelijk of in 1x?

4 maanden geleden

Reactie op victoriadox

geleidelijk of in 1x?
In 1 keer!

4 maanden geleden

In 1 keer!
En is hero comfort dikker? Heb je een andere speenmaat nodig? Ik wilde eerst gewoon naar standaard hero proberen maar twijfel nu toch of ik niet direct voor de comfort moet gaan…

4 maanden geleden

Reactie op victoriadox

En is hero comfort dikker? Heb je een andere speenmaat nodig? Ik wilde eers ...
Ja die is wel iets dikker, dus speen maat omhoog gegaan. Ik twijfelde daar ook tussen maar toch voor Comfort gegaan omdat ik daar veel goede verhalen over las en wou niet te vaak van voeding veranderen dus daarom besloten om meteen voor Comfort te gaan.

4 maanden geleden

Ik heb het ooit eens uitgezocht. Beide merken lijken op elkaar betreft alle voedingstoffen, alleen is nutrilon een stuk duurder. Het enige verschil is is dat Hero lichter verteerbaar is.

4 maanden geleden

Niet overgestapt van nutrilon naar Hero, maar wel van Hero classic naar Hero comfort. Ivm krampjes en verborgen reflux. Ben wel erg tevreden over. Ik merk wel verschil.

4 maanden geleden

Ik ben bij onze eerste juist van Hero overgestapt op Nutrilon. Ik vond de Hero zelf ontzettend weeïg ruiken en smaken en ons zoontje deed het er ook helemaal niet goed op (obstipatie). Na overgang Nutrilon ging het een stuk beter. Maar het is een kwestie van uitproberen. Er zijn ook genoeg kindjes die het er wel goed op doen en dan scheelt het een hoop geld!

4 maanden geleden

Ik heb hero comfort +air voor de krampjes als back up staan ik geef namelijk bv