37 Reacties
4 maanden geleden
Luier een flinke maar groter! Mijn dochter zit in maat 3 van pampers terwijl ze pas 4.7 kilo weegt. Sins ik dit doe lekt ze nooit meer door! Zo fijn!
4 maanden geleden
Ik verschoon s nachts niet, mocht hij doorslapen zou ik ook niet verschonen. Tenzij het natuurlijk een poepluiers is ofzo. Hier werken de etos maat 1 luiers nog steeds goed, maar zou gewoon een maat groter doen en ook op de romper letten. Die moet de luier ook de ruimte geven om uit te zetten
4 maanden geleden
Hier doe ik het tijdens de fles. Ik leg hem op z’n rug op ons bed, laat het flesje op een kussen naast z’n hoofd leunen, dan is hij niet meer hongerig en kan ik snel verschonen. Doordat z’n maag nog leeg is spuugt ie dan ook niet. Zodra hij verschoont is weer in een rechtop houding verder voeden
4 maanden geleden
Hier doe ik het tijdens de fles. Ik leg hem op z’n rug op ons bed, laat het ...
Oh en gebruik Kruidvat luiers
4 maanden geleden
Ik verschoon ook in de nacht. Heeft veelal te maken met dat ze dan haar darmen even kan laten gaan door de bewegingen ( veel last van scheetjes en krampjes)
4 maanden geleden
10 weekjes en maatje 0 luiers van kruidvat. ‘s nachts kunnen we een keer overslaan om te verschonen qua luier capaciteit. En anders verschoon ik terwijl m’n man het flesje vasthoudt
4 maanden geleden
Heb t nu 2 keer geprobeerd beiden keren doorgelekt met etos en pamper premium protection. Zal wele en nachtplasser zijn dus ik ga weer braaf verschonen
4 maanden geleden
Op advies van de verloskundige verschonen we niet meer ‘s nachts om de baby meteen terug te kunnen leggen. Over het algemeen poepen baby’s niet ‘s nachts en irriteert plas niet aan de billetjes. We proberen nu een maatje groter zodat er meer geabsorbeerd kan worden! Wij gebruiken Bambo nature luiers