7 Reacties

3 maanden geleden

Ik leg pas aan als ze echt wakker wordt. Dus ogen ook open heeft.

3 maanden geleden

Je kan het eens een nachtje testen?

3 maanden geleden

Ik leg haar ook aan in dit geval, is ook top voor je productie en ik ben dan toch wakker. Ik probeer eerst de speen maar vaak komt ze dan 10 minuten later weer. Mijn dochter groeit top. Soms slaapt ze een nacht door dan staan mijn borsten ook op springen.

3 maanden geleden

Mijn dochtertje slaapt op haar eigen kamertje dus ik hoor al die geluidjes niet. Pas als ze begint te jammeren hoor ik haar en spring ik m'n bed uit om haar te voeden (ook bv). Gewoon proberen dus. Misschien met oordoppen gaan slapen als ze op jullie kamer ligt

3 maanden geleden

Mijn zoon woelt en smakt ook veel in zijn slaap. Om die reden ben ik met oordoppen in gaan slapen, zo slaap ik beter en leg ik hem niet “onnodig” extra aan. Hij slaapt sinds dien langere stukken. Ik gok dat het smakken gewoon zuigbehoefte is, en het woelen gewoon een ontwikkeling is. Toen ik hem wel aanlegde vanwege woelen/smakken was het elke 2/3u een voeding, inmiddels is het om 19.30 en dan pas tussen 2 en 4 een voeding en dan rond 6/7u weer.

3 maanden geleden

Ik voedde voorheen ook als onze kleine ging woelen. Vannacht voor het eerst niet gedaan en hij heeft ruim 7 uur doorgeslapen! Dus zeker de moeite waard om te proberen! (Nu moet ik zelf nog leren om door z’n gewoel heen te slapen, ook een uitdaging 😂)

3 maanden geleden

Ik voedde voorheen ook als onze kleine ging woelen. Vannacht voor het eerst ...
Jaa zo lastig, ben bang dat ik haar dan tekort doe haha. Ik zal vannacht proberen met oordoppen. Wel spannend, ben ook bang dat ik haar niet hoor als er wel wat is haha