15 Reacties
4 maanden geleden
Vinted! Kledingpakketten voor leuke bedragen met daarin allemaal setjes van verschillende merken. Super handig!
4 maanden geleden
Ik koop voornamelijk op Vinted. Van schoonmoeders kleding ontvang van la redoute ofzo. Waren hele leuke dingen!
4 maanden geleden
Vinted! Merken als Konges Slöjd, Bobo Choses, Lil’ Atelier, MarMar Copenhagen en 1+ in the family vind ik vaak veel leuke kleding hebben. In de grote sale rond de jaarwisseling koop ik die merken ook nieuw online, ik sla dan veel in. En verder koop ik wollen kleding bij Ziloen of Regenboogschaap.
4 maanden geleden
Ik heb voor mijn zoontje veel dingen gekocht bij “little and cool” en “name it”. Super leuk!
4 maanden geleden
Z8, name it, babystyling, hema, zeeman, wibra, shoeby, next. Noem maar op. Net wat ik leuk vind en probeer altijd tijdens sale in re slaan.
Soms ook goede deals op vinted.
4 maanden geleden
Hier bijna alles op Vinted, ik vind het echt zonde om €20 aan een setje uit te geven en op Vinted staan leuke dingen in hele goede (soms nieuwe) staat!
4 maanden geleden
Bij mij vooral: Vinted, prenatal, zara, HEMA, zeeman, Kiabi (heel goedkoop en mega leuk, beetje Zara achtig), Wibra
4 maanden geleden
Reactie op KleineFreek24
Bij mij vooral: Vinted, prenatal, zara, HEMA, zeeman, Kiabi (heel goedkoop ...
Hoe vallen de maten op Kiabi en is het snel binnen? Ik ben al een paar keer op deze website terecht gekomen maar durfde niet te bestellen (omdat het zo goedkoop was dacht ik dat het niet betrouwbaar was, haha)
4 maanden geleden
Reactie op victoriadox
Hoe vallen de maten op Kiabi en is het snel binnen? Ik ben al een paar keer ...
Ik was ook een beetje bang maar het is echt betrouwbaar en hele goede kwaliteit! Ook retourneren is simpel (wel eigen kosten). Bij mij was het binnen 2 dagen binnen!
De maten vond ik groot er uit zien, maar mijn dochtertje was net geboren en had een maat 50 en ik had maat 68 voor de winter besteld. Dus het kan best zijn dat het gewoon wel de juiste maat is tegen die tijd hoor, maar had geen vergelijking omdat mijn dochtertje nog zo mini was in vergelijking met die kleding haha