15 Reacties

4 maanden geleden

Prenatal, Hema, zeeman, Wibra, kixx, name it

4 maanden geleden

Vinted! Kledingpakketten voor leuke bedragen met daarin allemaal setjes van verschillende merken. Super handig!

4 maanden geleden

H&M, Zara, Hema, Zeeman, Prenatal, Vinted heeft soms ook leuke dingen 🥰

4 maanden geleden

Ik koop voornamelijk op Vinted. Van schoonmoeders kleding ontvang van la redoute ofzo. Waren hele leuke dingen!

4 maanden geleden

Vinted! Merken als Konges Slöjd, Bobo Choses, Lil’ Atelier, MarMar Copenhagen en 1+ in the family vind ik vaak veel leuke kleding hebben. In de grote sale rond de jaarwisseling koop ik die merken ook nieuw online, ik sla dan veel in. En verder koop ik wollen kleding bij Ziloen of Regenboogschaap.

4 maanden geleden

Prenatal, HEMA of ter stal

4 maanden geleden

Ik heb voor mijn zoontje veel dingen gekocht bij “little and cool” en “name it”. Super leuk!

4 maanden geleden

Z8, name it, babystyling, hema, zeeman, wibra, shoeby, next. Noem maar op. Net wat ik leuk vind en probeer altijd tijdens sale in re slaan. Soms ook goede deals op vinted.

4 maanden geleden

Feetje, Hema, Prenatal, Name It, Lil Attelier, Z8. Ik koop veel ook via Vinted. Scheelt veel in prijs en kleding in de kleine maatjes is vaak nog in heel goede staat.

4 maanden geleden

Hier bijna alles op Vinted, ik vind het echt zonde om €20 aan een setje uit te geven en op Vinted staan leuke dingen in hele goede (soms nieuwe) staat!

4 maanden geleden

Hier fan van Donsje Amsterdam, Nixnut, Baje en 1+ in the family. Bij verschillende concept stores te verkrijgen (en online bij de merken zelf). Ik shop regelmatig bij Jack & Zo, Hedgehog & Deer en Spruit Kids Conceptstore!

4 maanden geleden

Bij mij vooral: Vinted, prenatal, zara, HEMA, zeeman, Kiabi (heel goedkoop en mega leuk, beetje Zara achtig), Wibra

4 maanden geleden

Reactie op KleineFreek24

Bij mij vooral: Vinted, prenatal, zara, HEMA, zeeman, Kiabi (heel goedkoop ...
Hoe vallen de maten op Kiabi en is het snel binnen? Ik ben al een paar keer op deze website terecht gekomen maar durfde niet te bestellen (omdat het zo goedkoop was dacht ik dat het niet betrouwbaar was, haha)

4 maanden geleden

Het meeste koop ik via Vinted, sommige dingen ook (in de uitverkoop) bij Hema, H&M en Zeeman. En ik ben fan van het merk Next.

4 maanden geleden

Reactie op victoriadox

Hoe vallen de maten op Kiabi en is het snel binnen? Ik ben al een paar keer ...
Ik was ook een beetje bang maar het is echt betrouwbaar en hele goede kwaliteit! Ook retourneren is simpel (wel eigen kosten). Bij mij was het binnen 2 dagen binnen! De maten vond ik groot er uit zien, maar mijn dochtertje was net geboren en had een maat 50 en ik had maat 68 voor de winter besteld. Dus het kan best zijn dat het gewoon wel de juiste maat is tegen die tijd hoor, maar had geen vergelijking omdat mijn dochtertje nog zo mini was in vergelijking met die kleding haha