5 Reacties

2 maanden geleden

In newborn set op lage stand kan denk ik wel gewoon! Werk op het kdv en daar geven we baby’s die nog niet zitten ook hapjes in zo’n newbornkuipje en het gaat prima! Als je toch twijfelt kan je misschien ook op schoot geven? Wel onhandiger denk ik, want dan dan heb je een arm minder😆 Of bij iemand anders op schoot, maar dan moet je altijd samen zijn. Hadden de kinderfysio en osteopaat gezegd waarom ze fel tegen wippers zijn? Ben wel benieuwd, want mijn zoontje zit weleens in een wipper🙈 en op werk hebben we ook wippers

2 maanden geleden

Bij mn oudste dochtertje hebben we ook de 1e oefenhapjes gegeven in de stokke newbornset, ging hier prima zonder problemen 🤗. Zij had ook al vrij snel interesse in eten ( en geloof me nog steeds met bijna 2 haha)

2 maanden geleden

Bij de oudste idd newbornset op de laagste stand gedaan. Ging super goed

2 maanden geleden

Reactie op Hdgtx

In newborn set op lage stand kan denk ik wel gewoon! Werk op het kdv en daa ...
Kijk dat is goed om meermaals te lezen. Gaan we dat gewoon eerst eens proberen. Mijn zoontje heeft net eindelijk afscheid genomen van zijn voorkeurshouding en nu moeten we zorgen dat zijn hoofdje weer mooi rond wordt. Blijkbaar vraagt de houding in een dergelijk stoeltje om teveel druk op het achterhoofd en kunnen ze er wat in zakken terug naar de voorkeur (door dat gewip) omdat ze zelf nog niet in houding kunnen blijven. Newborn set die stil staat was wel oke. In totaal max 1,5 uur per dag zitten en vooral in de box spelen op rug en buik zodat ze vrije ruimte hebben om zelf dat hoofdje alle kanten op te leren bewegen. We luisteren maar braaf :)

2 maanden geleden

Wij hebben dat ook gedaan in de newbornset. Nu met de 3de ga ik toch wachten tot mijn kindje wel zelf rechtop kan zitten, voelt toch wat fijner en dat zal ook rond 5/6 maanden zijn.