6 Reacties

3 maanden geleden

Ik zou hem lekker laten liggen. Dan als hij wakker wordt lekker voeden/fles geven wn kijken of hij gelijk weer door wil slapen. 🙂 ik maakte mn zoontje ook nooit wakker als hij lang sliep. Ze komen vanzelf! (Ging wel af en toe even spieken of alles goed ging)

3 maanden geleden

Ik zou hem ook niet wakker maken, lekker laten slapen!

3 maanden geleden

Ah dank jullie wel voor jullie antwoord! Hij slaapt nu nog steeds 😌! Ik laat hem dan ook lekker liggen… hij ligt er heerlijk ontspannen bij, heb net nog even gekeken. Maar zo raar dit! Sinds hij geboren is heb ik nog geen één keer mijn handen zo lang “vrij” gehad. Ik zit dus nu helemaal onwennig op de bank haha!

3 maanden geleden

Reactie op Karina85

Ah dank jullie wel voor jullie antwoord! Hij slaapt nu nog steeds 😌! Ik la ...
Haha snap ik! Had ik de eerste keer ook 🤣 werd ‘s nachts wakker en dacht leeft ze nog wel?? 🙈😂

3 maanden geleden

Overdag niet meer dan 4 uur ertussen laten met voeden zo weten ze wat dag en nacht is heb ik geleerd?

3 maanden geleden

Reactie op Karina85

Ah dank jullie wel voor jullie antwoord! Hij slaapt nu nog steeds 😌! Ik la ...
Wat fijn! Ben benieuwd hoelang hij uiteindelijk achter elkaar geslapen heeft :) Hier slaapt ons zoontje na zijn fles van 19:00 ook heel diep en lang, ik vind dat soms wel lastig (laten slapen of niet) maar we maken hem vaak rond 23:00 wel wakker voor zijn fles want het CB zegt dat ze nog niet met 4 flessen per dag kunnen op deze leeftijd (9 wkn). Hij slaapt verder de hele nacht wel door! :)