9 Reacties

2 maanden geleden

Ik zal persoonlijk met 6 maanden eerst beginnen met kleine hapjes te geven. Tot 1 jaar gewoon melk als basis

2 maanden geleden

Mijn zoontje is over 1 week 4mnd. Hij krijgt nu sinds kort minder dan de helft schepje rijstebloem. Hih drinkt van zichzelf aal 200 ml water +6 en alleen melk was gwn niet voldoende meer voor hem. Hij doet het er nu prima mee met rijstebloem ☺️

2 maanden geleden

Ik begin net als bij mijn eerste met 4 maanden met papfles

2 maanden geleden

Ik zou sowieso wachten tot 6 maanden met een papfles, en waarom wil je het gaan geven? Het verteert heel snel dus je kindje heeft sneller weer honger dan met een gewone voeding. ik zou het persoonlijk eerder met een lepel geven daar leert je kindje meer van.

2 maanden geleden

Wat is het doel van een pap fles?

2 maanden geleden

De vorige keer zijn we wel net na 4 maanden begonnen met geven van pap, maar nu hebben we meer informatie erover gevonden. Dus nu willen we even wat langer wachten en pas rond 6 maanden beginnen. Ook schijnt rijstebloem niet zo goed te zijn. Ookal krijgen ze kleine hoeveelheden dan nog gaan we het nu overslaan

2 maanden geleden

De oudste heeft nooit een papfles gehad en deze keer gaan we dat ook weer niet doen. Brood doen we pas rond 8maanden. In het begin maken ze daar een mega deegbal van in hun mond

2 maanden geleden

Reactie op Naerr

Mijn zoontje is over 1 week 4mnd. Hij krijgt nu sinds kort minder dan de he ...
Welke speen gebruik je op de fles?😊