28 Reacties

3 maanden geleden

Ja hoor heel normaal, bij mijn vorige 2 kindjes duurde dat ook echt een aantal maanden ☺️ hoeveel weet ik niet meer.

3 maanden geleden

Reactie op Adriana-25

Ja hoor heel normaal, bij mijn vorige 2 kindjes duurde dat ook echt een aan ...
dankjewel ☺️

3 maanden geleden

Ik geef KV en ben 14 mei bevallen en ook nog niet ongesteld geworden, bij mn vorige zwangerschap ook Kv gegeven en toen duurde het bijna 3 mnd voordat ik weer ongesteld werd. Ik hoor vaak dat bij bv het nog langer kan duren dus niet gek hoor 😊

3 maanden geleden

Is bij iedereen verschillend maar kan zelfs duren tot je gestopt bent met borstvoeding. Heb wel eens dames gehoord die na 2 jaar stopten met bv en toen ook pas voor t eerst ongesteld werden.

3 maanden geleden

Reactie op Sneeuwklok

Ik geef KV en ben 14 mei bevallen en ook nog niet ongesteld geworden, bij m ...
dankjewel!

3 maanden geleden

Reactie op mama2kindjes

Is bij iedereen verschillend maar kan zelfs duren tot je gestopt bent met b ...
wow! dankjewel

3 maanden geleden

Bij mijn oudste duurde het 10 maanden voordat ik weer ongesteld was, ik gaf toen ook borstvoeding.

3 maanden geleden

Ik ben 8 mei bevallen en ook nog steeds niet ongesteld. Dacht vorige week echt dat het kwam (hoofdpijn, bruine afscheiding) maar helaas niet. Ik zit er ook op te wachten omdat ik hoop als ik dan weer aan de pil ga dat mijn hormonen weer in balans raken. Ik geef flesvoeding trouwens

3 maanden geleden

Bij mijn eerste werd ik ook pas weer ongesteld toen ik stopte met bv geven, dat was dus na 7 maanden. Is inderdaad heel normaal bij bv!

3 maanden geleden

Bij mijn eerste duurde het een half jaar, toen gaf ik bv. Nu duurde het 8 weken en geef ik kunstvoeding. Ik vond het heerlijk zo lang niet ongesteld. Is heel normaal dus geniet er lekker van! Nu baalde ik enorm na 8 weken. Was net 2 weekjes gestopt met vloeien…

3 maanden geleden

Ik gaf een jaar bv bij de eerste en was dan ook een jaar niet ongesteld. Super chil. Mn schoonzus gaf 2 jaar bv en was dan ook 2 jaar niet ongesteld. Super chill!

3 maanden geleden

Pas nadat ik stopte met BV. Bij de 1e na 12 maanden en de 2e na 10 maand. Super fijn! :)

3 maanden geleden

Vandaag voor het eerst weer ongesteld na 11 weken en ik geef ook borstvoeding. Dus anders dan de reacties hieronder bij mij opzich weer snel gekomen.

3 maanden geleden

Bij mijn 1e kindje werd ik pas na 6 maanden ongesteld. Gaf tot 9 maanden bv. Heel normaal hoor! Ik hoop dit keer ook dat het nog even weg blijft 🤣

3 maanden geleden

Ik geef nu voor de tweede keer bv. Bij mijn eerste was ik echt na een week of 6 weer ongesteld. Vond in zo oneerlijk 😂 nu bij mijn tweede ben ik in week 10 en nog niet ongesteld. Geniet er echt van 🥳

3 maanden geleden

Ik na 9 maanden (14 mnd bv gegeven)

3 maanden geleden

Vorige keer ook borstvoeding gegeven en was na 14 maand weer zwanger. Ben toen helemaal niet ongesteld geweest. Nu 10 weken geleden bevallen en geef weer borstvoeding. Dacht even dat ik ongesteld zou worden maar dat is niet gebeurd. Voor zover ik weet is het heel normaal dat het even kan duren.

3 maanden geleden

Als je een infectie opgelopen hebt merk je dat heus wel. Dan kun je je ziek voelen of koorts hebben oid. Het kan maanden duren voor je weer ongesteld wordt.

3 maanden geleden

Bij mijn 1e baby gaf ik 5 mnd borstvoeding en toen werd ik pas 3 mnd later ongesteld na het stoppen. Dus na 8 mnd. Deze baby werd ik na 5 weken al ongesteld en nu ben ik dan al een week "overtijd" maar wie weet blijft het weer lang weg. Ik vond het wel prettig dat het lang weg bleef en ik was mega teleurgesteld dat het dit keer snel terug leek te komen

3 maanden geleden

Eerste kindje 6 maanden bv en na 9 maanden ongesteld. Nu 8 weken geleden bevallen nog niet ongesteld geweest.