23 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb hetzelfde. Probeer dan vooral sochtends voor 11 uur en savonds na 6 wat te doen. Wandelen. Nog maar een rondje...

3 maanden geleden

Ja zelfde, ik heb wel een tuin maar hij doet maar dutjes van een half uur dus kom er bijna niet aan toe om buiten te zitten. Ik probeer inderdaad ook voor 12 uur even een rondje te wandelen met de kinderwagen. En misschien een idee om naar het park te gaan? Alleen vind ik dat op het heetst van de dag ook niet zo'n succes.

3 maanden geleden

Wij hebben een tuin op het zuiden en moet zeggen dat we met de kids gewoon ook echt in de tuin leven nu 😅. Beide kids enkel een luier aan en met de baby zit ik zoveel mogelijk in de schaduw. Dutjes doet hij gewoon boven in bed (zolder). Ik moet zeggen dat ik er wel makkelijker in sta doordat de oudste (uit juni 2022) binnen zijn 1e maand al een hitte golf met 40 graden mee gemaakt heeft. Hierdoor heb ik er al meer ervaring mee. Tips die ik toen en nu af en toe gebruik: Hydrofiel natmaken en in zijn nek leggen als we huid op huid hebben. Als hij snel moet afkoelen koude natte sokjes aan Met elke fles 5-10 cc water extra doen

3 maanden geleden

Met de warmte is het inderdaad niet te doen. Heb hetzelfde. Zit liever in de schaduw met een kleintje! Wat slim zo een bedje! Mag ik vragen wel je hebt besteld? En zit daar een matrasje bij of iets dergelijks. Hoe moet ik dat voor me zien? Anders bestel ik em ook haah!

3 maanden geleden

Wij blijven op de dag gewoon thuis en vaak binnen of onder de overkapping en de ouderen kinderen zitten in zwembad in de tuin. Eind van de middag gaan we vaak het strand toe dan staat daar een lekker briesje en doe ik de kleine in de draagdoek en loop ik een beetje door het water of hij ligt in een open tentje, klein voordeel dat we maar op 20min rijden van het strand wonen.

3 maanden geleden

Reactie op Kimmyops

Met de warmte is het inderdaad niet te doen. Heb hetzelfde. Zit liever in d ...
Ik heb deze besteld. Zit een matrasje bij! Het is mega snel in te klappen en weegt dus licht. T zal wel een wat dun matrasje zijn niet zoals in een bed natuurlijk. Maar voor deze prijs en het gemak is t echt een aanrader!! https://www.deryan.com/products/infant-deluxe?variant=47128235376978&currency=EUR&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&tw_source=google&tw_adid=679255570728&tw_campaign=20741772157&gad_source=1&gbraid=0AAAAACgPI1oSRHy-0e8LGOs-q6tYEwFj6&gclid=CjwKCAjwnqK1BhBvEiwAi7o0X-wSyESPCkXPKG-w4IkpWq42qLRYkhClIpqQVXHfl7Zk5IXB5nf6oBoCzO0QAvD_BwE

3 maanden geleden

Ik zit eerlijk gezegd de hele dag binnen met mijn zoontje (9wk). Denk dat we er met deze warmte allebei alleen maar ongelukkiger van worden om buiten te zijn. Volgende zomer maar gewoon lekker erop uit, dan is ie ook alweer een stuk groter

3 maanden geleden

Wij gaan in de ochtend soms even de deur uit maar de rest van de dag zitten we in de airco te bivakkeren in de woonkamer 😬.

3 maanden geleden

Ik blijf veel binnen. Gebruik voor mn zoontje ook een wollen onderlegger in de box/bedje, dan werkt heel goed dat hij iig zn warmte kwijt kan. Ik daarintegen... 😆

3 maanden geleden

Reactie op Marenne

Ik blijf veel binnen. Gebruik voor mn zoontje ook een wollen onderlegger in ...
Welke onderlegger is dat?

3 maanden geleden

Wij doen ‘s ochtends een wandeling en ‘s middags zitten we in de schaduw in de tuin. Hij heeft de pech dat zijn moeder (ik dus 😝) echt van hitte houdt en ik dus het liefst de hele dag buiten ben met dit weer. We hebben een groot picknickkleed waar ik hem op leg met de babygym, lekker in zijn luiertje. Als hij het echt warm krijgt heb ik zo’n kleine handventilator met waterspuitje erin (van de Blokker) waarmee ik hem afkoel, vindt ‘ie heerlijk. Of inderdaad een hydrofiel washandje met koud water en hem daar dan mee deppen. Tot nu toe lijkt hij mijn genen te hebben want hij vindt het heerlijk buiten ☀️

3 maanden geleden

Heel herkenbaar! Ik hou ervan om lekker buiten te zitten/leven maar wil dat de kleine man niet aan doen. Zeker niet omdat we binnen vloerverkoeling hebben en het ongeveer 23 graden is. Even een jaar afzien, denk dat hij volgend jaar al beter tegen de warmte kan.

3 maanden geleden

Wij hebben de baby op een medicinaal schapenvachtje liggen. Het klinkt misschien tegenstrijdig maar in de zomer werkt het juist verkoelend. Omdat er lucht tussen de haren van het vachtje zit en het zweet afvoert. Sinds ik dit doe voelt mijn baby niet meer zo warm en zweterig. Kan ook in zo’n derian tentje dan is het net iets zachter als het matrasje. Of in de kinderwagen. En inderdaad een wollen onderlegger kan ook. https://www.vachtenverkoper.nl/ Je hebt super dure maar ik heb alles bij deze gehaald is een stuk goedkoper maar van super kwaliteit. Dekentje voor in kinderwagen was volgens mij maar 15 euro. Mijn dochter van 3 slaapt er ook nog steeds op en wij zelf op een onderdeken. In de zomer lekker koel en in de winter lekker warm. Heel veel succes.

3 maanden geleden

Zelfde momenteel maar met een tuin op het zuiden en geen zuchtje wind zit ik nu ook binnen. Beeb heeft het ook super snel warm dus doe haar geen plezier ermee om naar buiten te gaan. Van mij mag het ook wel weer herfst worden 🤪

3 maanden geleden

Hier ook een kluizenaar 🙋🏻‍♀️. Balen dat het deze zomer zo lekker weer is haha, ik woon ook maar een kwartiertje van het strand af. Wij hebben de babyfoon meegenomen naar buiten en daar in een stopcontact gestopt.

3 maanden geleden

Hier op vakantie in Frankrijk 38 graden. Moet eerlijk zeggen dat we vanaf de middag in ons huisje met airco zitten met onze kleine meid. Onder beurt gaan we met onze peuter zwemmen in het meertje. Maar voor de baby is het echt te warm alleen maar huilen buiten en logisch!

3 maanden geleden

Reactie op carmenflower

Ik heb deze besteld. Zit een matrasje bij! Het is mega snel in te klappen e ...
Ik heb het gelijk besteld haha !

3 maanden geleden

Mijn peuter en kleuter willen hele dag zwemmen dus ik zit met de baby in de schaduw, af en toe ventilator aan en even afkoelen in het water, verder alleen een luiertje aan. Verder babyfoon mee naar buiten als de baby slaapt!

3 maanden geleden

Mijn dochter ligt lekker op haar schapenvachtje, werkt goed voor haar.

3 maanden geleden

Ik vind het wel meevallen met die warmte🙈 Maar ik ben ook een zomermens. Contactdutjes vind ik minder geslaagd, maar verder neem ik de baby lekker mee de tuin in hoor. Badje voor de peuter en baby en ik onder de parasol. Vandaag naar het strand geweest, was ook een succes! Er stond een fijn briesje en de baby heeft zich prima vermaakt in haar deryan tentje.